Безкоштовний аудит реклами Google Ads.

Як перевірити Google Рекламу?

24.04.2021
контекстолог львів
Олександр Заяць
За роки роботи з рекламою Google Ads ми бачили дуже велику кількість облікових записів із різними методами управління рекламними кампаніями. Ця стаття (частина перша) має на меті показати, що необхідно враховувати під час аудиту облікового запису Google Реклами з технічної та операційної точки зору . У цій першій частині ми проаналізуємо: типи рекламних кампаній, структуру кампаній, ключові слова, оголошення та розширення.

1. Аудит структури рекламних кампаній в обліковому записі Google Ads

Структура є критичним та головним чинником якісних рекламних кампаній Google Ads . Весь час, вкладений у сегментування та налаштування контекстної реклами, дозволяє нам ефективніше оптимізувати контекстну рекламу Google Ads та отримувати кращі результати.


Гіперсегментація, яку ми проводимо в інтернет маркетингове агентство Legion, разом з іншими діями, змушує наші рекламні кампанії приносити дохід та максимізувати повернення інвестицій наших клієнтів. Зокрема, обліковий запис повинен мати унікальну рекламу для кожного ключового слова, завдяки машинному навчанню, яке надає сама платформа Google Ads, завдання гіперсегментації стало набагато простіше і допомагає нам отримувати кращі результати.


На додаток до гіперсегментації, наявність послідовної структури облікового запису також допоможе нам розмістити правильну рекламу для потрібного користувача.


Для того щоб зробити правильну структуру для рекламних кампаній Google Ads, потрібно пройтися по наступних пунктах:

структура гугл реклами
Основна структура Google Ads, запропонована Google Довідкою

Націлювання груп оголошень

Кожен товар / категорія / підкатегорія / бренд повинні мати спеціальну(окрему) групу оголошень. Існують також інші різні способи сегментування за регіонами, типами відповідності тощо...

Ключові слова

Списки ключових слів повинні бути щільно згруповані за певною темою групи оголошень. Якщо ви додаєте нові ключові слова, які не відповідають жодній з груп оголошень, рекомендуємо створити нову групу оголошень для послідовно групування.

Кількість ключових слів у групі оголошень

Ми не можемо рекомендувати конкретну кількість ключових слів для групи оголошень, але ми знаємо, що їх кількість буде змінюватися залежно від стратегії, якої ми дотримуємось. Якщо ми покладаємось на стратегії машинного навчання для призначення ставок, то, мабуть, краще об'єднувати більшу кількість ключових слів в певних групах, щоб допомогти алгоритмам ефективно працювати. З іншого боку, якщо ми хочемо мати абсолютний контроль над продуктивністю за брендом / товаром / моделлю тощо, нам потрібно сегментувати ключові слова на якомога більше груп.

Товари / бренди / моделі суворо розділені по групах оголошень / кампаніях

Сегментація груп оголошень та кампаній по продукту, бренду або моделями дозволить нам краще контролювати рекламні кампанії та їх бюджетами з точки зору бізнесу. Іншим видом сегментації, яким можна контролювати за допомогою різних кампаній, є географія користувача.

Кампанії, розділені по географічним районам

Інтернет реклама в Україні - це не те саме, що для Білорусі. Так само контекстна реклама у Львові може працювати абсолютно інакше, ніж в Харкові. У такому випадку було б цікаво диференціювати кампанії за географічною сегментацією і, отже, краще контролювати бюджети. Це ще один аспект, який має сенс проаналізувати та оцінити, чи застосовувати його в структурі наших кампаній.

Структура кампаній відображає сайт

Ще одним фактором, який слід враховувати, є структура веб-сайту, оскільки це дозволить нам створювати кампанії з певними посиланнями і мати контроль над кожним конкретним продуктом, таким як категорія / бренд тощо.

Логіка у створенні структури рекламних кампаній

Застосування логічної структури полегшить розуміння кампаній, спростить роботу із внесення змін до них та аналіз ефективності.
Потрібне налаштування інтернет реклами, але немає часу розбиратися самостійно? Реклама працює, але не приносить дохід? Замовте безкоштовний аудит облікового запису Google Ads від Legion!

2. Аудит ключових слів в пошукових кампаніях Google Ads

Хороший підбір ключових слів, типів відповідності, групування їх у створеній структурі та вибір мінус-слів є важливими моментами ефективної стратегії Google Ads. Цей процес дозволить вам інвестувати гроші в найбільш ефективний спосіб з самого початку.


Окрім того, ви повинні взяти до уваги нещодавні оновлення Google щодо типів відповідності ключових слів. Ми рекомендуємо взяти це оновлення до уваги при створенні нового облікового запису, та більш детально аналізувати пошукові запити на початку роботи з пошуковими кампаніями.

Різні типи відповідності узгоджуються з цілями

Чим точніший тип відповідності ключового слова, тим ефективнішим буде показник, але тим менша цільова група / обсяг показів / кліків тощо. Тому для контролю ефективності кампанії потрібно мати різні типи відповідності ключових слів, не зменшуючи обсяг взаємодії.

Використовуєте мінус-слова?

Слід додати мінус-слова, щоб уникнути показу оголошень у пошукових запитах, які не є релевантними для вашого бізнесу . Будьте обережні з типами відповідностей для мінус слів, оскільки важливо щоб вони не конфліктувати з ключовими словами. Вибір мінус-слів повинен здійснюватися з логікою, оскільки ви можете включити мінус-слова, які обмежують кількість показів ваших оголошень за певними пошуковими запитами. Цікавим способом управління мінус словами є створення списків негативних ключових слів.

Мінс-слова мають такі ж типи відповідностей як і ключові слова:

1. Широка - вам необхідно припинити показ оголошень, якщо у пошуковому запиті використовується нерелевантне слово;
2. Фразова - якщо у пошуковому запиті використовується нерелевантна фраза;
3. Точна - Якщо вашому бізнесу не підходить певний запит повністю.

Час від часу додаються нові мінус-слова?

Додавання мінус-слів свідчить про те, що зміни, що вносяться в обліковий запис, постійно прагнуть не показувати наші оголошення під час нецікавих пошукових запитів. Додавання мінус-слів до вашого облікового запису має бути постійним завданням.

Дублі ключових слів в кампаніях Google Ads&

Переконайтеся, що немає повторюваних ключових слів. Дублі ключових слів в різних кампаніях / групах оголошень змушують спотворювати статистичний аналіз.

Google на власний розсуд вирішує по якому ключовому слову, яке ваше оголошення відображатиметься в кожному конкретному випадку. Тому, щоб не конкурувати у вашому власному обліковому записі, краще уникати дублів ключових слів.

Частка показів по брендових ключових словах на 100%

Ви повинні охопити всі ключові слова, що використовуються для вашого бренду в пошуку, якщо ваша стратегія спрямована на захист бренду від конкурентів або отримання інших методів комунікації з вашими користувачами, які не підходять для SEO-просування.

Використовуєте ключові слова з довгим хвостом в Google Ads?

Це слова з низьким обсягом пошуку (низькочастотні), але завдяки яким обліковий запис працює ефективніше.

Ключові слова з довгим хвостом якомога конкретніше описують товар або послугу, які цікавлять користувача.
ключові слова пошукова реклама гугл
Використання ключових слів в пошуковій рекламі Google Ads

Чи є у вас ключові слова зі статусом "Мало запитів" або без показів?

Не слід плутати ключові слова із довгим хвостом з ключовими словами з низьким обсягом показів і низькою ефективністю в кампаніях або групах оголошень, оскільки ці ключові слова генерують низький рейтинг кліків (негативний у значенні рівня якості) і їх слід видаляти (обережно з цим).

3. Аудит оголошень та розширень Google Ads

Кількість оголошень на групу оголошень

вНайкраще мати кілька оголошень, які відображаються, і відстежувати коефіцієнт кліків (CTR) та коефіцієнт конверсії (CR), щоб побачити, які аргументи в рекламних оголошеннях є найбільш доречними. Ви можете покластися на AB-тести і знати, що найбільше впливає на вашого клієнта.

Крім того, ми рекомендуємо включати відповідні заклики до дії, щоб допомогти зацікавити користувача.

Щоб продовжувати оцінювати рівень вдосконалення облікового запису, ви можете перевірити, чи містять оголошення основні ключові слова з групи оголошень, оскільки це допоможе вам покращити рейтинг кліків (CTR). З іншого боку, якщо використовується вставка ключових слів, ви повинні переконатися, що в ключових словах, які ви використовуєте, немає орфографічних помилок.

URL-адреса оголошення має відповідати з пошуковим запитам та надавати інформацію, пов’язану з нею.

Посилання на сайт

Ви повинні перевірити, чи всі групи оголошень мають релевантні розширення для оголошення та виділити тексти відповідно до кампанії. Посилання на сайти повинні мати розширений опис, щоб покращити рейтинг реклами та отримати кращі місця в пошуковій системі.


Розширення розташування: Ці типи розширень корисні для тих брендів, які мають установи в різних місцях. Ці розширення актуальні для користувачів, які шукають вас і хочуть знати найближчий бізнес-заклад.


Розширення номеру телефону: Вони допомагають вам отримувати більшу кількість дзвінків з рекламних оголошень.


Розширення рейтингу продавця (відгуки): вони корисні для формування довіри користувачів за допомогою відгуків або оцінок від інших користувачів, які вже є вашими клієнтами.


Розширення додаткової інформації: Вони допомагають вам включити відповідну інформацію та донести різні переваги вашого бізнесу.

Розширення структурованих описів: ви покажете в рекламі ознайомчу частину асортименту товарів, будь то бренди, послуги тощо...


Розширення програми: Ви можете рекламувати додаток вашого бізнесу.

4. Типи мереж кампаній Google Ads

Можливості реклами в Google Ads дозволяють демонструвати різні формати реклами в різних мережах (пошук, медійна мережа Google та YouTube). Залежно від потреб кожного рекламодавця, слід використовувати той чи інший тип мережі відповідно до ваших бізнес цілей. Однак потрібно пам’ятати, що чим більше функціональних можливостей буде використано чи протестовано, тим краще ви будете знати можливості Google Реклами для отримання доходу.

Пошукові кампанії окремі від медійної мережі

Ці кампанії ніколи не повинні об'єднуватися як одне ціле. Показники медійних кампаній (які ще називають КМС) абсолютно різні і, як правило, у них різні бізнес-цілі або цілі взаємодії з користувачем. Існує тип пошукових кампанії з можливістю показу в медійній мережі, конфігурація якої пропонується компанією Google. Зазвичай ми не використовуємо такі типи кампаній з міркувань ефективності.
виключити медійну рекламу з пошуку
Конфігурація - Медійна мережа + Пошук

Мережі пошуку Google та пошукових партнерів

Якщо мережа партнерів Google не працює належним чином, найкраще виключити її з конфігурації. Цей сегмент можна переглянути в інтерфейсі показників кампаній Google Ads. На жаль, Google дозволяє нам лише активувати або деактивувати пошукові партнерські сайти, а не виконувати оптимізації.
виключити партнерські сайти гугл
Конфігурація - Партнерські сайти Google

Банерна реклама в медійній мережі

Оголошення в Медійній мережі - це чудовий спосіб охопити більшу кількість користувачів та передати цінну пропозицію, поки користувачі користуються Інтернетом. Завдяки можливостям сегментації аудиторій в медійній мережі, можна привертати увагу вашого потенційного клієнта поки він ще не знає про ваше існування.

Обмеження частоти в кампаніях у Медійній мережі Google

"Що забагато - то нездорово" - обмеження частоти медійних кампаній дозволяє вам краще контролювати повідомлення для користувачів та контролювати ефект, який бренд залишає. Немає кращого чи гіршого числа з точки зору обмеження, вам просто потрібно взяти це до уваги, відповідно до стратегії бренду, якої слід дотримуватися.
обмеження частоти показу оголошення
Конфігурація - Обмеження частоти показу

Чи використовуєте ви ремаркетинг?

Ви повинні проаналізувати, чи використовується стратегія ремаркетингу в пошуковій та медійній мережі, оскільки ремаркетинг є основним інструментом для досягнення цілей. Щоб перевірити, чи працює він належним чином, потрібно проаналізувати різні сегменти аудиторії.

Пропонуючи унікальне повідомлення кожному типу відвідувачів, ви зможете ефективно доносити свою цінність до потенційного клієнта.

Сегментація по демографії

Контроль кампаній за демографією є дуже ​​важливим для розуміння поведінки різних сегментів аудиторій, які дійсно можуть бути зацікавлені в ваших товарах або послугах, та для обмеження реклами тими людьми, які не зацікавленні у вашому бізнесі. Тому вам необхідно проаналізувати, чи існує різна поведінка між віком та статтю, і оцінити необхідність окремих кампаній для певних груп.
аналіз демографії кампаній Google Ads
Аналіз демографії рекламних кампаній Google Ads

Використання рекламних кампаній Youtube

Відеокампанії на YouTube є високоефективними з точки зору вартості, а також дозволяють підвищити обізнаність про бренд. Аналогічно, Youtube Analytics пропонує вам дуже цікаву інформацію про користувачів, які переглядають ваші відео.


За допомогою цього списку ви можете проаналізувати, наскільки ефективна ваша робота або робота ваших партнерів (агенції), і чи повністю реалізований потенціал вашої реклами Google Ads.


Друга частина аудиту реклами Google Ads не за горами, тому стежте за оновленнями.

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями
Залиште свій телефон, і ми зв'яжемось з вами!
+38 (096) 361 89 38
ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ!
Налаштуємо або виправимо помилки збиткових кампаніях.
Made on
Tilda