Що таке таргетована реклама?

12.05.2021
контекстолог львів
Олександр Заяць
Ще до Інтернету було важко уникнути реклами. Якщо ви дивилися телевізор, то вам не залишалося нічого іншого, як дивитись рекламу. Однак, оскільки користувачі більше контролюють те, що вони переглядають в Інтернеті, рекламу легко ігнорувати. Як результат, маркетологи використовують таргетовану рекламу, щоб демонструвати свою рекламу користувачам, які частіше виявляють інтерес до їх продуктів або послуг.

Щоб привернути вашу увагу, рекламодавці пристосувались до ваших звичок в інтернеті, звертаючи увагу на те, що ви читаєте та купуєте в Інтернеті, а потім використовуючи цю інформацію, демонструють вам речі, які, на їх думку, можуть вам сподобатися. Хоча це може здатися дивним, але ця практика, яка називається таргетованою рекламою, стала дуже поширеною.

Таргетована реклама - це

Таргетована реклама -це різновид налаштування реклами в Інтернеті, яка демонструє рекламні повідомлення користувачу відповідно до конкретних характеристик, інтересів, уподобань та поведінкових факторів потенційного клієнта в інтернеті. Рекламодавці знаходять цю інформацію, відстежуючи вашу активність в Інтернеті.

Як працює таргетована реклама

Щоб розмістити таргетовану рекламу в соціальних мережах, потрібно налаштувати рекламу в Facebook. Ці мережі показують рекламу користувачам на основі їх даних - демографічних показників, історії покупок або поведінкових факторів.

Рекламні платформи можуть збирати дані з різних джерел. Найпоширеніші з них - це файли cookie на веб-сайтах, які ви переглядали. Файли cookie - це крихітні файли, які зберігають інформацію про ваші дії або покупки на сайті та передають їх до CRM або сторонніх служб.

Іншим джерелом інформації про вас є пошукові системи. Вони аналізують пошукові запити та звички користувачів, щоб використовувати ці дані для показу рекламних оголошень.

Нарешті, рекламні платформи отримують ваші дані із профілів соціальних мереж. Соціальні мережі зберігають інформацію про ваш вік, стать, інтереси, уподобання тощо.

Знаючи ваші основні характеристики та поведінку в Інтернеті, рекламні платформи можуть показувати вам рекламу на різних веб-сайтах. Наприклад, якщо ви часто переглядаєте телефони на сайті, який продає телефони, ви можете побачити рекламу від інших роздрібних продавців телефонів.

Бренди часто використовують таргетовану рекламу, щоб показати вам товари, які ви переглядали раніше. Ця тактика називається ретаргетингом. Це допомагає компаніям підігріти ваш інтерес до повернення до їх інтернет магазину та придбання товару.

Як бачите, бренди використовують велику кількість даних про вас, щоб показувати вам свої рекламні оголошення. На основі використаної інформації ми можемо розрізнити різні типи націлювання. Заглибимось у них глибше.

Види таргетованої реклами

Існує кілька видів таргетованої реклами. Нижче наведено кілька типових прикладів:

Контекстна реклама або пошукова реклама - оголошення в пошукових системах за допомогою налаштування Google Ads. Показ рекламний оголошень здійснюється на основі пошукових запитів користувачів у пошуку Google.

Реклама в соціальних мережах - використовує ряд підходів до вибору аудиторії для реклами. багато платформ соціальних мереж розміщуватимуть рекламу у вашій стрічці. Вони мають доступ до великої кількості демографічної інформації про своїх користувачів, яка може допомогти націлювати вашу рекламу на різних людей взалежності від їхніх уподобань.

Ретаргетинг, також відомий як ремаркетинг, передбачає націлювання реклами на людей, які раніше взаємодіяли з вашим сайтом, переглядали певні сторінки сайту або здійснювали покупки певних продуктів чи послуг. Ретаргетинг - це технологія, що лежить в основі реклами, яка стежить за людьми з одного сайту на інший.

Все частіше процеси, пов’язані з купівлею та розміщенням реклами, автоматизуються за допомогою програмної реклами.

Ми описали всього кілька найпоширеніших типів націлювання. Однак рекламні платформи пропонують набагато більше можливостей.

Давайте пояснимо вам, як працювати з рекламою у Facebook та Instagram.

Як налаштувати таргетовану рекламу

Налаштувати кампанію на більшості рекламних платформ просто, як попити води. Однак, щоб отримувати стійкі результати, потрібно розуміти специфіку роботи рекламного інструменту і вчитися на ходу. Щоб допомогти вам, ми підготували поради щодо таргетованої реклами у Facebook та Instagram.

Як налаштувати таргетовану рекламу в Фейсбуці

Щоб максимально використати свою рекламу на Facebook, дотримуйтесь кілька порад із нашої попередньої статті. У цій статті ми підсумуємо основні кроки створення кампанії у Facebook:

  • Виберіть ціль. Ви можете вибрати просування сторінки Facebook, залучення більшої кількості відвідувачів веб-сайту та потенційних клієнтів або просування вашого бізнесу на місцевому рівні. Також, ви можете обрати ціль "Конверсії", щоб платити лише за цільові дії на вашому сайті

  • Визначте тривалість та бюджет. Система покаже вам приблизні результати кампанії з обраними параметрами.

  • Визначте свою аудиторію. Facebook дозволяє вибирати між безліччю варіантів націлювання, від географічного розташування до схожої аудиторії на відвідувачів вашого сайту або ваших клієнтів.

  • Створіть рекламу. В Facebook можна створювати рекламні оголошення із використанням відео, одиничного зображення, каруселі зображень та слайд-шоу.

Запорукою успіху в таргетованій рекламі є відстеження вашої ефективності та своєчасне внесення змін. Щоб ефективно вимірювати та аналізувати свої кампанії, налаштуйте Facebook Pixel на вашому сайті.

Крім того, ви можете посилити свою рекламу на Facebook іншими маркетинговими інструментами. Наприклад, ви можете створити чат-бот для додаткової взаємодії з потенційними клієнтами.

Як налаштувати таргетовану рекламу в Інстаграмі

Instagram є частиною Facebook, тому вам потрібно перейти до Facebook Ad Manager і виконати дії, перелічені в попередньому розділі. Менеджер оголошень опублікує ваше оголошення як у Facebook, так і в Instagram. Також, Ви можете включити показ оголошень як лише на Instagram, так і лише у Facebook.

Ви також можете просувати існуючі публікації та історії в Instagram за допомогою мобільного додатка. Це набагато простіше, ніж налаштування кампанії з Facebook Ads Manager. Щоб дізнатись більше про збільшення кількості своїх органічних публікацій у цій мережі, дотримуйтесь нашого посібника з просування в Instagram .

Щоб досягти бажаних результатів, вам доведеться вчитися методом спроб і помилок. Ви можете пришвидшити процес та виключити деякі помилки, дотримуючись порад, які ми підібрали для вас.
Потрібне налаштування реклами в соц. мережах, але немає часу розбиратися самостійно? Реклама раніше працювала, але не приносить очікуваний дохід? Замовте послугу налаштування трагетингу від Legion!

Як ефективно використовувати таргетовану рекламу Facebook Ads

Нижче наведено кілька порад щодо використання таргетованої реклами:

  • Будьте прозорими - обов’язково повідомте відвідувачам, що ви збираєте дані про них, так як ви ними користуєтесь. Чим прозоріші ви, тим менше ваша аудиторія буде відчувати, ніби ви за нею стежите.

  • Створити контроль - хоча ви хочете використовувати дані відвідувачів на своєму веб-сайті для націлювання своїх оголошень, ви повинні забезпечити користувачам відчуття контролю, реалізуючи такі функції безпеки, як сертифікати SSL, брандмауери, DoS тощо. Це знижує ймовірність крадіжки інформації про користувача і допомагає захистити відвідувачів.

  • Не використовуйте конфіденційну інформацію - Вам не потрібно використовувати кожен зібраний фрагмент інформації для націлювання своїх оголошень. Наприклад, слід уникати використання такої інформації, як стан здоров’я, раса, статус стосунків та сексуальна орієнтація для націлювання оголошень.

  • Цільова реклама може бути неймовірно ефективним способом збуту вашої продукції та послуг. Це пов’язано з тим, що це допомагає визначити аудиторії, які вважатимуть ваші оголошення релевантними. Завдяки цьому ваші рекламні кампанії можуть стати набагато вигіднішими.

Висновок

Таргетована реклама в соціальних мережах обслуговує бренди та споживачів. Це покращує маркетингові стратегії та досвід аудиторії, підвищує впізнаваність бренду та лояльність. .

Тож якщо ви намагаєтеся виділитися в морі подібних продуктів та послуг, спробуйте скористатися цих видом реклами в інтернеті для розвитку свого бізнесу.

Якщо у вас є запитання, ви можете зв'язатися з нами і ми з радістю вам відповімо.

Найкращий спосіб монетизувати свої рекламні інвестиції - найняти команду спеціалістів, які надають професійні послуги із налаштування таргетованої реклами.
Сподобалася стаття? Поділіться з друзями
© 2021 LEGION
рекламне агенnство львів
Контакти
Ми в соціальних мережах - приєднуйтесь!
Залиште свій телефон, і ми зв'яжемось з вами!
+38 (096) 361 89 38
ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ!
Налаштуємо або виправимо помилки збиткових кампаніях.
Made on
Tilda