Таргетинг в Facebook та Instagram - 9 способів налаштування, які збільшать ефективність вашої реклами

12.04.2021
контекстолог львів
Анатолій Васильцов
Реклама в Facebook Ads - відмінний спосіб просування бізнесу в Інтернеті. Незалежно від того, в якій галузі ви працюєте або які маркетингові цілі ставить перед собою ваш бізнес, таргетована реклама в Facebook або Instagram забезпечить ефективну стратегію, яка допоможе досягти поставлених цілей.

Але що робить рекламу в Facebook такою унікальною та ефективною?

Звісно, параметри налаштування таргетингу - коли справа доходить до залучення потенційних клієнтів, варіанти націлювання реклами в Facebook не мають собі рівних. У цій статті ми розглянемо безліч порад таргетованої реклами в Facebook.

Поїхали...

Чому так важливо правильно визначити цільову аудиторію для реклами?

Коли справа доходить до реклами в цілому, єдиний спосіб гарантувати її ефективність - це створювати її з урахуванням вашої цільової аудиторії. Те ж саме і з рекламою в Facebook, і найголовніше - налаштовувати її цілеспрямовано.


Ви повинні не тільки створювати свої оголошення таким чином, щоб вони зацікавили вашу цільову аудиторію, але і правильно налаштувати параметри націлювання.


Рекламна платформа Facebook пропонує безліч варіантів націлювання рекламних кампаній і, по суті, дозволяє вам розміщувати рекламу прямо перед потенційним клієнтом ваших продуктів або послуг.


Наприклад, якщо ви адвокат який спеціалізується на аграрній тематиці, ви не захочете показувати рекламні оголошення людям, які зацікавлені в сімейному адвокаті. Facebook дуже спрощує створення необхідної ідеальної аудиторії.


Отже, щоб відповісти на питання: «Чому так важливо правильно визначити аудиторію свого бізнесу?» Все просто - це єдиний спосіб створити потік продажів.

Що робить рекламу в Facebook такою ефективною?

Коли ви чуєте слово «таргетинг», ви, ймовірно, думаєте про різні способи створення реклами, щоб привернути увагу цільових клієнтів.


Наприклад, якщо ви продаєте рибальські приманки, ви можете створити рекламу із зображенням найпопулярнішою приманкою вашого інтернет магазину, щоб залучити аудиторію, яка любить ловити рибу.


Однак простий дизайн реклами, естетично привабливий для вашої цільової аудиторії, не допоможе. Вам потрібно використовувати параметри націлювання, щоб налаштувати дійсно ефективну рекламу в соціальних мережах.


Без точного націлювання ви просто будете створювати рекламу, яку зацікавлені користувачі побачать випадково.


Щоб максимально використовувати свої рекламні кампанії в Facebook, вам потрібно скористатися всіма цільовими опціями, доступними на платформі.


Давайте детальніше поговоримо про всі способи, які доступні в Facebook Ads для відстеження вашої аудиторії.

9 варіантів таргетингу в рекламі Facebook і як їх використовувати

Згідно Facebook, існує три класи варіантів таргетованої реклами: таргетинг на основну аудиторію, таргетинг на налаштовану аудиторію і таргетинг на схожу аудиторію.


Всі три корисні, але деякі з них більш ефективні, ніж інші, в залежності від вашої галузі та бізнес-цілей.


Нижче ми детальніше поговоримо про кожну групу параметрів націлювання та про більш детальні налаштування таргетингу, які вони включають.

Основна аудиторія

Націлювання на основну аудиторію гарантує, що користувачі побачать вашу рекламу на основі наступного:

  • Місцезнаходження: розташування - один з найбільш важливих доступних варіантів таргетингу в Facebook. Це дозволяє вам показувати рекламу місцевим покупцям, якщо у Вас є магазин, або покупцям по цілій Україні, якщо у вас є інтернет-магазин, щоб спонукати їх відвідати ваш веб-сайт для покупки продукту.

Як ви можете це використовувати: якщо у вас є взуттєвий магазин в невеликому містечку, але у вас немає інтернет магазину, ви можете використовувати фейсбук з націлюванням на місце розташування місцевій аудиторії в вашому районі. Або, скажімо, у вас є взуттєвий магазин в невеликому містечку, але у вас також є інтернет магазин, який відправляє ваші товари покупцям в межах країни. Використовуйте оголошення з геотаргетингом, щоб орієнтуватися на клієнтів у всіх місцях куди Ви можете доставити товар.

  • Демографія: ще один варіант таргетингу реклами в Facebook, який дозволяє вам максимально детально визначати свій таргетинг. За допомогою цього виду націлювання ви зможете орієнтуватися на користувачів на основі віку, статі, відносин, статусу роботи, освіта та багато іншого.

Як ви можете її використовувати: у вас є магазин, орієнтований на студентів. Ви продаєте товари, які можуть знадобитися тільки студентам, і хочете привернути їхню увагу за допомогою своїх оголошень. Ви можете не тільки орієнтуватися на них за віком (18-22), а й за рівнем освіти. Або, скажімо, у вас є магазин жіночого одягу, який обслуговує жінок і дівчат різного віку. Ви також можете використовувати опцію гендерного націлювання.

  • Інтереси: якщо ви хочете орієнтуватися на клієнтів за їх інтересам, таргетована реклама в фейсбук та інстаграм дозволяє вам це зробити. Ці оголошення засновані на хобі та зацікавленостях, які користувачі Facebook вказують в своїх профілях.

Як використовувати: скажімо, у вас є магазин здорової їжі. Ви можете використовувати цю стратегію для націлювання на користувачів, які цікавляться фітнесом, здоровим харчуванням і кулінарією.

  • Поведінка: найважчий технічний варіант таргетингу в Facebook, а також найбільш ефективний. Цей варіант таргетингу дозволяє націлюватися на користувачів в залежності від того, що вони купували в минулому, зацікавленість у певних товарах або послугах і т. д.

Як це можна використовувати: у вас є магазин предметів домашнього декору, і ваша мета - залучити нових домовласників. Вам може бути цікаво, як націлити на домовласників на Facebook і відсіяти сторонніх користувачів. Ви можете використовувати рекламну платформу Facebook, щоб визначити, на яку рекламу натискали інші користувачі, наприклад, на кухонну техніку, і націлитися на них.

  • Зв'язки: Зв'язки - це ще один варіант таргетингу реклами Facebook, який дозволяє вам розміщувати рекламу для користувачів, які вже підписані на вашу сторінку Facebook. Це суперефективний варіант таргетингу, оскільки він дозволяє рекламуватися на користувачів, які вже зацікавлені в товарах та послугах вашого бізнесу.

Як ви можете його використовувати: таргетинг на вашу аудиторію дозволяє вам посилатися на певні продукти, події або послуги, які ви раніше згадували на своїй сторінці. Наприклад, якщо у вас є магазин здорового харчування і ви згадали в повідомленні, що в кінці місяця у вас буде нова партія протеїнового порошку, ви можете створити рекламу, орієнтовану на цей продукт. Або, скажімо, ви недавно писали про благодійний захід, в якому братиме участь ваш бізнес, і хочете націлити на своїх знайомих за допомогою оголошення про покупку квитків на захід.

Потрібне налаштування інтернет реклами, але немає часу розбиратися самостійно? Реклама працює, але не приносить дохід? Замовте послугу налаштування реклами від Legion!

Індивідуальні аудиторії

Користувацькі аудиторії - це варіант таргетованої реклами Facebook, який дозволяє вам створити певний список користувачів, на яких ви хочете націлюватися, на основі даних про клієнтів. Цей варіант таргетингу дозволяє легко повторно підключитися і показувати рекламу користувачам, які вже проявили інтерес до вашого бізнесу, відвідавши ваш веб-сайт.

  • Список контактів: ви можете націлювати на користувачів за номером телефону або адресою електронної пошти, які ви збираєте через контактні форми на своєму веб-сайті. Коли користувачі заповнюють контактну форму на вашому сайті, це означає, що вони зацікавлені у вашому бізнесі. Це робить їх відмінною аудиторією для націлювання в рекламі Facebook. Ви також можете використовувати дані CRM для орієнтування.

Використання: на вашому сайті є популярні позиції товару, яких часто немає в наявності, або у вас працює програма лояльності для користувачів зареєстрованих на сайті, ви можете розмістити форми для збору контактів на сторінці товару, та для реєстрації в програмі лояльності. Коли користувачі заповнюють одну із контактних форм, ви знаєте, що вони зацікавлені у конкретному продукті або ж у знижці для учасників програми лояльності, і пізніше ви можете показувати таким користувачам унікальні рекламні оголошення.

  • Користувачі додатків: ви можете орієнтуватися на клієнтів, які використовують ваш додаток, встановивши в нього Facebook SDK

Використання: орієнтуючись на користувачів, які використовують ваш додаток, ви можете стимулювати їх повернутися до продукту або послуги, які вони переглядали, створивши рекламу Facebook, орієнтовану на цю конкретну аудиторію.

  • Відвідувачі веб-сайту: один з найбільш ефективних способів націлювання на вашу аудиторію - це націлювання на відвідувачів веб-сайту. Такий вид реклами гарантує, що цільові користувачі вже проявили інтерес до вашого бізнесу, відвідавши ваш веб-сайт. Щоб націлити рекламні оголошення на цю групу, вам спочатку необхідно налаштувати Facebook Pixel на вашому сайті.

Використання: ви можете рекламувати певні продукти і послуги користувачам, які переглядали їх на вашому веб-сайті, щоб дати їм другий шанс зробити покупку, для цього вам потрібне налаштування ремаркетингу а соціальних мережах. Це перевірена стратегія, яка сприяє більш високому коефіцієнту конверсії з реклами в Facebook.

Схожі аудиторії або Look a Like аудиторії

Готова стратегія налаштування фейсбук реклами, яка дозволяє знаходити нових клієнтів, полягає в націлюванні на схожі аудиторії.


Ви зможете використовувати Facebook Audience Insights, щоб з'ясувати, хто ваші цільові клієнти з точки зору демографії, інтересів і місцеположення, а потім націлити на абсолютно окрему аудиторію, схожу на цю групу.

Висносвок

Існує безліч способів налаштування таргетингу в фейсбук та інстаграм, але основним завданням для ефективної реклами - налаштування фейсбук аналітики (Facebook Pixel). Наскільки б якісні налаштування ви не зробили - фейсбук краще знає кому показувати вашу рекламу, але для цього потрібні дані, які записує Facebook Pixel.

Більше практичних порад для вашого бізнесу ви знайдете за посиланням на наш блог про інтернет маркетинг!

Найкращий спосіб монетизувати свої рекламні інвестиції - це найняти команду професіоналів, які якісно надають послуги налаштування таргетованої реклами Facebook. Зв'яжіться з нами, будемо раді Вам допомогти!
Поділитися з друзями
Залиште свій телефон, і ми зв'яжемось з вами!
+38 (096) 361 89 38
ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ!
Налаштуємо або виправимо помилки збиткових кампаніях.
Made on
Tilda