Пошукова мережа та Медійна мережа: що слід використовувати в кампаніях Google Ads?

11.02.2021
контекстолог львів
Заяць Олександр 

Хочу запустити рекламні кампанії Google Ads, який тип кампаній обрати, пошукова чи медійна?

Як тільки ми беремося за реалізацію проекту та складаємо план “налаштування реклами Google Ads” , часто трапляється, що ми стикаємось із різними рекламними мережами та типами кампаній, не знаючи, як обрати ту, яка найкраще відповідає нашим цілям. Чи слід робити кампанії в пошуковій мережі? А може, медійна мережа? Можливо, краще зробити і те, і інше. Але ... Чи всі вони будуть однаково ефективні у досягненні поставлених цілей? Чи можемо ми інтегрувати будь-який тип кампанії у свою маркетингову стратегію?

Кожна із можливостей, пропонованих Google Рекламою, може допомогти нам у досягненні наших маркетингових цілей. Однак, дуже важливо знати, як обрати тип кампанії або комбінацію різних типів кампаній Google Ads, які найкраще відповідають нашій бізнес-моделі.

Мета цієї публікації - розповісти про дві найпопулярніші мережі в “Google Реклама” та про те, як кожна з них може реалізувати наші маркетингові цілі.

Далі ми представимо ключові аспекти цих рекламних мереж.

Типи контекстної реклами або як вибрати між пошуковою та медійною мережею

  • Пошукова мережа

Як ви вже зрозуміли за назви, даний тип реклами інтегрований у пошукову систему, як у Google, так і в пошукові системи партнерів або партнерів Google, а також у продукти Google, такі як Google Maps, Youtube.

За допомогою Пошукової мережі, оголошення кампаній Google Ads відображаються поруч із звичайними результатами у пошуковій видачі, коли користувач робить запит у пошуковій системі. Для того щоб оголошення показувалися потрібно, щоб пошуковий термін, який вводив користувач, відповідав ключовому слову, яке ми використовуємо у пошуковій кампанії.

Таким чином, якщо, ми рекламуємо італійське взуття, використовуючи ключове слово “італійське взуття”, наше оголошення буде придатним для показу з такими пошуковими термінами, як „купити італійське взуття львів” або „брендове італійське взуття”, та інші.

реклама в інтернеті
Пошуковий термін "купити італійське взуття львів"
Тому ключовим фактором при налаштуванні пошукової кампаній будуть вибрані вами ключові слова, оскільки вони будуть впливати на вартість якість та вартість кампанії.

Нам доведеться відібрати конверсійні ключові слова , тобто ті слова, які користувачі вводять в пошуку Google, коли вони дійсно мають намір щось купити. Крім того, важливо знати, які пошукові терміни користувачі використовують для переходу на наш сайту або сайти конкурентів, щоб ми могли зібрати наші ключові слова.

Тут ми будемо розповідаємо вам про те, як правильно вибрати ключові слова для своїх кампаній.

Коли слід використовувати пошукову мережу в кампаніях Google Ads?

Пошукова мережа ідеально підходить для найнижчого етапу лійки продаж як пряма пропозиція на попит. Таким чином, кампанії Google Ads у пошуковій мережі дозволять нам залучити тих користувачів, які активно проводять пошук того, що ми пропонуємо.

Пошукова мережа зазвичай пропонує кращу ефективність з точки зору результатів і, як правило, є більш ефективною, коли йдеться про конверсії. Конверсією може бути покупка, дзвінок, запис на послугу або заповнення форми, та багато інших (які тільки можете придумати). Користувач активно шукає товар чи послугу, тому він буде більш схильний зробити покупку, коли буде показано наше оголошення.

Крім того, однією з переваг оголошень у кампаніях у пошуковій мережі є те, що рекламодавець сплачуватиме лише за клік по оголошенні. За покази рекламних оголошень плата не стягується.
Потрібне налаштування інтернет реклами, але немає часу розбиратися самостійно? Реклама працює, але не приносить дохід? Замовте послугу налаштування від Legion!

  • Медійна мережа

Тепер поговоримо про Медійну мережу Google, її формують понад два мільйони партнерських площадок, таких як веб-сайти, відео та додатки, де може відображатися реклама. У цьому типі оголошень рекламодавець зазвичай платить за покази, які отримують оголошення, альтернатива використання стратегії призначення ставок з оплатою за клік або CPC.

У яких стратегіях ми можемо використовувати Медійну мережу?

Як ми вже згадували раніше, Медійна мережа охоплює мільйони веб-сайтів, пов’язаних з рекламною програмою AdSense: блоги, YouTube, Gmail-пошта, новинні сайти, мобільні додатки та інші. Тобто велику кількість площадок з різноманітними темами, на яких може з’являтися реклами.

Реклама на тому чи іншому сайті буде залежати від тематики контенту сайту. Тобто, ми можемо сегментувати наші оголошення за ключовими словами або за темами та інтересами, так щоб сегментація відповідала темі веб-сайту та здійснювала покази на цих сайтах, після того як реклама буде придатною для показу.

Якщо ви не знаєте що таке контекстна реклама та де вона відображається, ви можете прочитати цю цікаву статтю.

банерна реклама в інтернеті
Реклама в медійній мережі на сайті новин
З іншого боку, Медійна мережа дозволяє нам рекламуватися з різними форматами оголошень: статичними банерами, динамічними банерами, з відеорекламою, а також із текстовою рекламою.

У цій статті ви зможете детальніше дізнатись усі формати банерів для показу.

Якщо ми раніше визначили Пошукову мережу як ідеальну стратегію для охоплення попиту, реклама в Медійній мережі допоможе нам створити цей попит. Ми можемо охопити тих людей, яких цікавить те, що ми пропонуємо, але, можливо, ще не знають про це або не мають активного пошукового наміру, тому ми можемо досягти важливого розповсюдження нашої пропозиції.

Таким чином, Медійна мережа дозволяє нам показувати рекламу цільовій аудиторії без необхідності у пошуку. Ми можемо охопити користувачів, коли вони читають про товари чи послуги, такі як наші, або пов’язані з ними, або переглядають сторінки, пов’язані з аудиторією, яку ми обрали.

  • Пошукова мережа з розширенням для медійної реклами

Досі не знаєте, який тип кампанії вибрати? Можливо, вам більше підійде Пошукова кампанія з розширенням Медійної мережі.

Цей тип кампаній є рекомендованим варіантом для рекламодавців в Google Ads, які досягають великої кількості конверсій у своїх пошукових кампаніях, оскільки це дозволяє охопити ширшу аудиторію, ніж проста пошукова кампанія. Це пов’язано з тим, що ваші оголошення відображаються як у Пошуковій, так і в Медійній мережах.

Дуже важливо зачекати, поки наша кампанія лише для пошуку матиме хорошу ефективність та певний рівень щоденних конверсій, щоб змінити її налаштування на << Пошук із розширенням для медійної мережі >>. Якщо такий тип кампанії у нас не працює, ми завжди можемо повернутися до параметра лише для пошуку.

Ми, агентство контекстної реклами Legion, рекомендуємо розділяти пошукові та медійні кампанії, якщо у вас обмежені бюджети та мала кількість конверсій. Даний тип кампаній підходить для вже прокачаних рекламних акаунтів, які шукають збільшення масштабів.

Підводячи підсумок, з чіткими цілями, дуже просто зробити вибір типу мережі, яка допоможе нам реалізувати наші цілі. На наступному етапы доведеться приділити деякий час іншому завданню: налаштування Google Реклами.

Якщо ви хочете бути в курсі всіх новин інтернет маркетингу, слідкуйте за блогом Legion, де ми ділимось своїм досвідом.
Поділитися з друзями
© 2021 LEGION
рекламне агенnство львів
Контакти
Ми в соціальних мережах - приєднуйтесь!
Залиште свій телефон, і ми зв'яжемось з вами!
+38 (096) 361 89 38
ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ!
Налаштуємо або виправимо помилки збиткових кампаніях.
Made on
Tilda