Що таке Google Analytics?
Гайд налаштування для новачків 2021

06.02.2021
контекстолог львів
Заяць Олександр
Цей пост для маркетологів, які тільки починають працювати з інтернет маркетингом, або ж для власників бізнесу, які хочуть самостійно налаштувати Google Analytics та аналізувати ефективність свого сайту.
1
Що таке Google Analytics?
2
Чому без аналітики горять ваші рекламні бюджети?
3
Створення облікового запису Google Analytics
4
Як встановити код відстеження Google Analytics на сайті?
5
Управління доступами користувачів Google Analytics
6
Зв'язування Google Analytics з Google Рекламою
7
Створення аудиторій сайту в Google Analytics
8
Базові показники ефективності сайту
9
Налаштування цілей в Google Analytics
10
Особливості налаштування цілей для інтернет магазинів

Google Analytics - це

Безкоштовний аналітичний інструмент від компанії Google, який збирає статистику про поведінку користувачів сайту. Гугл Аналітикс збирає та опрацьовує отриману ним інформацію з сайту після чого відображає у звітах дані про відвідування, конверсії, локацію, пристрої та інші параметри.


Перевагами сервісу є те, що він буде корисний як для роботи над покращенням сайту на основі поведінкових факторів користувачів, так і для роботи над оптимізацією рекламних кампаній та інших джерел залучення трафіку на сайт.

Чому без аналітики горять ваші рекламні бюджети?

Для того щоб інвестувати у рекламу в інтернеті та робити це вдало, без фінансових втрат для бізнесу, потрібно вимірювати її ефективність.

Успіх рекламних кампанії, чи то контекстна Google Реклама чи таргетована реклама Facebook, на 100% залежить від аналітики.

Наведемо вам факти:

Нам, в агентстві контекстної реклами Legion, досить часто доводиться працювати з клієнтами, які вже тривалий час використовують рекламу інтернеті і 80% цих клієнтів не знають показників ефективності своїх сайтів.

Уявіть, ви витрачаєте на таргетовану рекламу від 1000$/місяць + робота агентства, яке займається технічним налаштуванням рекламного кабінету, і не знаєте який прибуток приносить таргетинг чи пошукова реклама Google, ви продовжуєте вкладати кошти в ті канали просування, які можливо не приносять вам доходу.

Розкриємо вам 3 секрети:

1. Алгоритм реклами в соціальних мережах - фейсбук краще знає кому показувати вашу рекламу, звичайно, якщо у нього є поведінкові дані користувачів сайту, які дає аналітика фейсбук (Facebook Pixel).

2. Для того щоб оптимізовувати пошукові рекламні кампанії - потрібно мати дані для оптимізації, які дає аналітика сайту. Оптимізація - це про те як прибрати зайве, яке не працює та покращити те, що дає прибуток.

3. Google Реклама йде в сторону автоматичних стратегій оптимізації рекламних кампаній, які уже працюють на основі даних вашого сайту.

Також, Google аналітика буде корисною не тільки для роботи з рекламою, але і для роботи зі збільшенням % доходу сайту, без збільшення витрат на рекламу.

Якщо вам потрібно рахувати прибуток вашого онлайн бізнесу, а не просто тішити себе кількістю показів і переходів з реклами, тоді будемо раді поділитися з вам короткою інформацією по настройці Google Analytics.
налаштування гугл аналітики
Google Analytics

Створення облікового запису Google Analytics

Для того щоб створити обліковий запис в Google Analytics потрібно всього декілька простих кроків, не потрібно реєструватися в мережі, якщо у вас є обліковий запис (пошта) Gmail.

1. Переходите за посиланням https://analytics.google.com;

На першому етапі, після переходу на сайт, вам буде запропоновано безкоштовно створити обліковий запис у системі. На цій сторінці ви можете перечитати переваги сервісу. Для того щоб почати роботу потрібно натиснути на синю кнопку.

2. Проходите коротке опитування про ваш сайт або додаток;

На цьому етапі вказуєте назву вашої компанії та обираєте параметри доступу до ваших даних (бажано обрати всі). Далі створюєте робочий ресурс де обираєте часовий пояс та вказуєте валюту, заповнюєте короткі дані про компанію.

3. Приймаєте умови використання сервісу Google Analytics;

Стандартна процедура від компанії Google, щоб працювати з Google Analytics, необхідно прийняти Умови використання для своїх країни чи регіону.

4. Налаштовуєте сповіщення, для спілкування з системою.

Після цього ви будете отримувати листи на вашу пошту про новини сервісу, рекомендації, важливі зміни у обліковому записі Google Analytics.

Процес створення облікового запису у Google Analytics займе рівно стільки часу, скільки ви читали даний розділ.

Можете переглянути процес на зображеннях під цим текстом.

Як встановити код відстеження Google Analytics на сайті?

Створили обліковий запис в Google Analytics, що далі?

Після того як ви успішно зареєструєте ваш бізнес на сервісі Google Аналітика, потрібно розмістити простий код відстеження (без нього нічого працювати не буде).

Не хвилюйтеся, дальше також буде дуже просто, ми все опишемо та додамо зображення ;)

Де знайти код відстеження? Всього 3 кліки і ви отримаєте код відстеження для вашого сайту. (Див. 1-2 зображення)

1. В лівій стороні екрану буде вкладка "Адміністратор", потрібно перейти на цю сторінку;
2. В середній колонці, шукаєте вкладку "Інформація відстеження", клікаєте на неї;
3. Відкриваєте "Код відстеження".

Далі потрібно скопіювати глобальний тег для відстеження сайту і розмістити його в коді вашого сайту на початку тегу <HEAD>.

Існує декілька методів розміщення тегу гугл аналітики:

1. Код сайт
2. Google Tag Manager, в ньому також потрібно реєструватися і розміщувати код відстеження
3. Плагіни, модулі через CMS-сайту (платформа на якій створювали сайт)

Ми рекомендуємо розміщувати код відстеження через код сайту, для того щоб спросити цей процес, радимо відправити цей код програмісту.

Управління доступами користувачів Google Analytics

Доступ до аналітики сайту надається через пошту. Для того щоб ваші підрядники також могли використовувати дані аналітики, для збільшення ефективності рекламних кампаній в таргетованій чи контекстній рекламі, вам потрібно надати їм доступ до даних.

При додаванні користувача варто враховувати його цілі, і надавати йому відповідний доступ.

Існують 4 види дозволів:

- Редагування, дозвіл на зміни;
- Спільне використання;
- Читати та аналізувати;
- Керувати користувачами.

Перейдійть на сторінку "Адміністратор", відкрийте вкладку "Керування користувачами облікового запису", введіть пошту користувача, якому потрібно надати доступ, оберіть тип доступу.

Зв'язування Google Analytics з Google Рекламою

.До цього розділу ви вже знаєте як і для чого потрібно налаштувати Google Analytics, а головною перевагою є те, що ви можете вимірювати ефективність каналів трафіку.

Тому, якщо ви вже використовуєте контекстну рекламу Google Ads або тільки плануєте, вам потрібно підключити до неї Google аналітику сайту.

Як це зробити?

Знову ж таки, перейдійть на сторінку "Адміністратор", всі зміни в Google Analytics реалізовуютьяс через цю вкладку. У центральному списку меню потрібно перейти по вкладці "Зв’язування Google Ads":

- Створити групу зв'язків;
- Оберіть ваш обліковий запис Google Реклами, із запропонованого списку (попередньо потрібно створити обліковий запис Google Ads);
- Увімкніть передачу всіх даних веб-сайту.

Тепер ваша контекстна реклама має доступ до даних веб-сайту. Після налаштування цілей ви зможете бачити реальну ціну залучення вашого клієнта, та можете сміло приступати до оптимізації рекламних кампаній в Google Ads.
Потрібна аналітика, але немає часу розбиратися самостійно? Аналітика є, але налаштована з помилками? Замовте послугу налаштування аналітики від Legion!

Створення аудиторій в Google Analytics

Аудиторії гугл аналітики можна використовувати у декількох цілях:

1. Коригування ставок для пошукової реклами, тим самим, застосовуючи пошуковий ремаркетинг на аудиторію, яка вже була на вашому сайту, але не здійснила конверсію.

2. Ремаркетинг в медійній мережі, даний тип реклами показується аудиторії на партнерських веб-сайтах Google.

3. Виключення певної аудиторії з реклами, для того щоб повторно не витрачати на неї кошти, якщо по поведінкових параметрах аудиторія не підходить.

Детальніше про те, що таке контекстна реклама

Нагадуємо, всі зміни в Google Analytics робляться через вкладку "Адміністратор". Для того щоб почати налаштування аудиторій для гугл аналітики, оберіть вкладку "Визначення аудиторій" → "Аудиторії", створюєте першу вашу аудиторію "Всі користувачі сайту".

Стандартні аудиторії Google Analytics по параметрах:

  • Усі користувачі;
  • Нові користувачі;
  • Користувачі, що повернулися;
  • Користувачі, які відвідали певний розділ сайту (наприклад, /product);
  • Користувачі, які виконали трансакцію.

Обираєте із запропонованих та імпортуєте аудиторію в рекламний кабінет Google Ads. Після цього ви можете використовувати аудиторії в пошукових та медійних кампаніях.

Перегляньте процес створення аудиторій на зображеннях.

Стандартні показники ефективності сайту

Не потрібно додатково щось налаштовувати, для того щоб робити стандартний аналіз вашого сайту.

Види стандартних показників:

  • Користувачі сайту (к-ть трафіку);
  • Нові користувачі;
  • Сеанси;
  • Показник відмов;
  • Кількість переглянутих сторінок;
  • Середня тривалість сеансу.

Перегляд показників по каналах трафіку можна переглянути на вкладці "Джерела трафіку" → "Огляд"

Стадартні показники ефективності сайту гугл аналітикс
Види стандартних показників

Налаштування цілей в Google Analytics

Без цілей не буде результату! Важливо налаштовувати конверсії (цілі) на сайті, без цього ви не знатимете ефективність каналів трафіку, і всі намагання покращити показники, збільшенням кількості трафіку, можуть бути марними і неефективними.

Причиною. чому реклама в інтернеті зараз така популярна є те, що ви можете бачити її ефективність у цифрах, на відміну від реклами на телебаченні, радіо чи банери на ваших вулицях.

Тому, не налаштовати цілі = не використовувати можливості інтернет реклами.

Ми вам опишемо стандарті цілі від Google Analytics, для налаштування яких вам не потрібно особливих навичок чи залучення програміста.

Переходимо на сторінку "Адміністратор" → "Цілі"→ "Додати нову ціль"

Практично кожний сайт має окрему "Cторінка подяки", яку бачить користувач після покупки або заповненої форми.

Для того щоб налаштувати ціль "Завершена покупка" достатньо зробити тестову покупку на сайті та скопіювати посилання на цю сторінку.

Покрокове налаштування:

  • Із запропонованих шаблонів оберіть "Спеціальна";
  • Назвіть вашу ціль та оберіть тип цілі "Місце призначення";
  • У місці призначення оберіть "точно відповідає", вкажіть повне посилання сторінки на яку попадає користувач після підтвердженого замовлення. Також, можна налаштувати через "Регулярний вираз" та закінчення з посилання (переконайтеся, що всі користувачі попадають на сторінку із таким закінченням).

Візуалізація послідовності на зображеннях

Особливості налаштування цілей для інтернет магазинів

Особливістю налаштувань аналітики для інтернет магазинів або e-commerce сайтів в тому, що потрібно налаштовувати електронну торгівлю з даними, які передають не просто сам факт покупки, а і цінність транзакції. (Див. 1 зображення).


Для того щоб налаштувати такий тип аналітики потрібно технічне завдання для програміста та програміст або плагін, якщо у вас сайт на WordPress.

1. ТЗ для програміста, на сторінці завершеного замовлення потрібно розмістити наступний фрагмент коду та передати йому дані для кожного з атрибутів у цьому коді.

gtag('event', 'purchase', {
transaction_id: '12345', - Номер транзакції
value: 100.27, - Сума замовлення
currency: 'UAH', - Валюта, яка буде відображатися у звітах
}]

2. Плагін для сайтів WordPress "PixelYourSite" - Встановлюєте плагін, для налаштування потрібно ввести ідентифікатор вашого облікового запису Google Analytics

Лише після цього включати фунrцію електронної торгівлі в Google Analytics. (Див. 3 зображення)
електронна торгівля гугл аналітикс
Як виглядає електронна торгівля Google Analytics

Чому важливо налаштовувати аналітику сайту?

Правильне налаштування Google аналітики в інтернет-рекламі важливе для оцінки та підвищення ефективності рекламних кампаній.

Правильно налаштована аналітика відкриває нам такі можливості:

- знаємо, які джерела трафіку приносять найбільшу кількість переходів на сайт;
- можемо оптимізувати рекламні кампанії;
- маємо можливість підвищувати конверсію сайту;
- впливаємо на вартість залучення клієнта;
- приймаємо рішення про бюджетування рекламних каналів.


Більше про налаштування цілей в Google Analytics читайте у статті за цим посиланням.
Поділитися з друзями
© 2021 LEGION
рекламне агенnство львів
Контакти
Ми в соціальних мережах - приєднуйтесь!
Залиште свій телефон, і ми зв'яжемось з вами!
+38 (096) 361 89 38
ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ!
Налаштуємо або виправимо помилки в поточних налаштуваннях.
Made on
Tilda