Просування послуг
в інтернеті

Стоматологія

просування стоматології
реклама стоматології 2019

Проблеми і рішення

Проблеми, з якими зустрілася стоматологія та їх реклама в пошуку, спричинила конкуренція на ринку інтернет маркетингу. Якщо з 2014 по 2018 рік достатньо було зробити рекламу, яка б рекламувалася по широких запитах, то з 2019 року цього вже не достатньо....2021 рік також вніс свої зміни до яких ще дуже багато спеціалістів Google Ads не адаптувалися по сьогодні.

Також, ще 1 проблемою було те, що бізнес орієнтувався на одні види послуг (дорогого сегменту), а спеціалісти, які налаштовували рекламу - на інші (всі види послуг, які може надавати стоматологія). Типова халтурка спеціалістів, які налаштовують рекламу і додатково продають вам стратегію для бізнесу - Продаєм стратегію, а рекламу робимо так як виходить.


Рішення:

Склали рекламну стратегію (не стратегію для бізнесу), налаштували рекламу під рекламну стратегію, яка була спрямована виключно на пріоритетні послуги стоматології

Результати наступних 2 місяців

Google Ads

Витрати - 21 531 грн
Заявки - 222
Ціна заявки - 96,89 грн/заявку
оптимізація реклами гугл
Показники реклами Google Ads
Ціна заявки залежить від коефіцієнта конверсії та від ціни за клік, тому за умов вищої конкуренції, нам вдалося не тільки добитися результатів попередньої роботи реклами Google Ads, але і покращити показники порівняно із кращим місяцем в попередньому періоді.

16 березня 2020 року - почався карантин через COVID-19, ще ніхто не знав як буде далі бізнесом, тому до кінця березня ми не зупиняли рекламу та продовжували рекламувати клініку, з квітня по вересень 2020 року нам прийшлося зупинити рекламу, так як клініка призупинила свою роботу.
реклама стоматології в карантин
Чому показники ефективності реклами Google Ads стали такі погані:

1. Під час локдауну конкуренція на ринку інтернет реклами зросла ще більше, ціни за клік, відповідно, також.
2. Якщо вас сайт має добрий показник коефіцієнту конверсії, то не рекомендуємо його переробляти повністю, що і зробив наш клієнт.

Як ви могли побачити на графіках до локдауну (лютий та березень 2020), коефіцієнт конверсій сайту становив 5,11%, тобто 5,1 зі 100 користувачів залишали заявку на сайті, після змін на сайті 1,7% зі 100.

Тут формула проста - якщо до змін на сайті клієнт витрачав 484 грн і отримував 5 заявок, то після змін клієнт витрачав 1 140 грн за 5 заявок, тобто більше ніж у 2 рази більше.
В початкових даних ми наведемо статистику за 2 періоди:

1. Показники січня 2019 року, як кращий по кількості заявок протягом 2017-2019 років:

Витрати - 16 903 грн
Заявки - 100
Ціна заявки - 168 грн
Початкові дані:
Збільшити кількість заявок з сайту за допомогою налаштування пошукової реклами Google Ads та таргетингу в Facebook та Instagram.
Завдання:
Приватна стоматологічна клініка у центрі Львова. Клініка надає послуги преміум сегменту.

Напрямки послуг:

1. Вініри
2. Імпланти та протези
3. Хірургія
4. Косметична стоматологія - чистка та відбілювання
Клієнт
В кінці січня 2020 року із запитом на аудит існуючої реклами Google до нас звернулася приватна клініка стоматології, яка працювала вже багато років в місті та використовувала рекламу Google Ads більше 2 років (від грудня 2017 року). Реклама в Google Ads показувала хороші результати протягом 2 років, та в 2019 хороші результати закінчилися.
Передісторія
2. Показники січня 2020 року:

Витрати - 7 004 грн (-58,56%)
Заявки - 32 (-68,56%)
Ціна заявки - 216 грн (+28,57%)
реклама стоматології 2019
Показники реклами Google Ads
Показники реклами Google Ads

Після локдауну

Відновити показники рекламній після локдауну та в час обмеженого карантину було важко, лише в жовтні 2020 року, нам вдалося досягти таких результатів:

Витрати - 11 411 грн
Заявки - 50
Ціна заявки - 228 грн/заявку (+135%)

Виглядає погано? Ми відновили рекламу в вересні - було ще гірше.
Показники реклами Google Ads
Заповніть форму
Зробимо безкоштовний аудит або запропонуємо рекламну стратегію для вашого бізнесу
Ваше ім*я?
Посилання на Ваш сайт
Залиште свій телефон, і ми зв'яжемось з вами!
+38 (096) 361 89 38
Made on
Tilda