Налаштування цілей в Google Analytics. Як відстежувати конверсії?

29.04.2021
контекстолог львів
Олександр Заяць
Скільки користувачів підписалися на вашу розсилку? Які користувачі приносять більше конверсій, можливо ті, хто відвідує ваш сайт через мобільний телефон? В якій області України або ж у якій країні проживають ваші клієнти? Які соціальні мережі приносять вам більше заявок або покупок? Через яке джерело трафіку ви отримуєте більше продажів? Які відвідувачі приносять більше продажів, ті, що приходять з реклами Google чи Facebook?

На ці запитання ви можете відповісти, якщо у вас налаштовані цілі Google Analytics . Цілі дозволяють вимірювати виконання конкретних дій на вашому сайті або в додатку. Таким чином, вони допомагають виміряти успіх вашого бізнесу. Налаштування цілей в Google Analytics та аналіз даних допомагають знайти відповідь на запитання: які дії я повинен зробити для покращення показників сайту?
Зміст

1. Приклади цілей в аналітиці Google

2. Як налаштувати цілі в Google аналітиці
3. Кілька порад щодо цілей у Google Analytics

Приклади цілей в аналітиці Google

  • Підписалися на розсилку
  • Відправили контактну форму
  • Зробили покупку / замовлення, ми можемо проаналізувати виконання цієї цілі за допомогою лійки продажів, щоб поетапно розібратися у процесі покупки користувача та усунути вузькі місця.
  • Відвідали певну сторінку
  • Додали товар у кошик
  • Завантаження документа
Правильно налаштовані цілі дозволять виміряти ефективність вашого сайту/додатка.

Ми рекомендуємо вам уважно проаналізувати, які цілі найбільш доречні або пріоритетні для вашого бізнесу. Такі питання, як: Які у нас бізнес-цілі? Які маркетингові стратегії ми будемо розробляти для їх реалізації ?, допоможуть вам визначити цілі.
Потрібне налаштування Google Analytics, але немає часу розбиратися самостійно? Аналітика встановлення на сайті, але не працює належним чином? Замовте послугу налаштування Google Analytics від Legion!

Як налаштувати цілі в Google аналітиці

Для початку вам необхідно перейти в адміністративну панель Google Analytics, а потім, на рівні представлення даних, обрати "Цілі".
Коли ви перейдете до цілей, ви побачите ті, які вже налаштовані. Щоб добавити нову, натисніть “+ Нова ціль”.
При переході отримуєте два варіанти:

  1. Цілі із шаблону (Для цього необхідно розміщувати спеціальні події в коді сайту);
  2. Розумна ціль - Автоматична ціль, яку Google визначає на основі попедінкових факторів ваших користувачів;
  3. Спеціальні цілі, що дозволяють нам налаштовувати цілі на основі 4 змінних.
У цій статті пояснимо, як створювати та налаштовувати власні цілі.


Коли ви перейдете до налаштувань спеціальної цілі, ви побачите наступний екран:
В описі цілі ми рекомендуємо назвати ціль так, щоб пізніше розпізнавати ціль простим способом. Тому що, коли ви налаштуєте 10 цілей, буде легше їх розпізнавати.

Ідентифікатор цілі дозволяє групувати цілі за вкладками, загалом існує 4 групи цілей.

Далі ми бачимо, що існує 4 типи цілей :

1. Місце призначення

Коли користувач відвідує певну URL-адресу вашого сайту. Наприклад, сторінка подяки за покупку або сторінка подяки після заповнення форми.

Як ми бачимо на наступному екрані, конфігурація дуже проста.
На вкладці "Місце призначення" ми пишемо URL-адресу нашої цілі, в даному випадку це "thanks.html ”сторінка, яка повідомляє нам для певної веб-сторінки, що користувач зробив покупку.

* У цьому розділі вам не потрібно писати всю URL-адресу повністю, лише ту частину, яка відповідає за перегляд тільки тієї сторінки, які ми бачимо в Google Analytics.

Наприклад: http://legion-marketing.com.ua/thanks.html , вставляється тільки частина виділена червоним кольором.

Варіанти перетворення вартості та послідовності є необов’язковими. У цьому випадку ми призначаємо значення 1 гривні кожного разу, коли ціль досягається. Параметр послідовності перетворення зупинено, ми будемо пояснювати цей етап в наступних статтях.

2. Час перебування

Цілі тривалості вимірюють час, який користувач проводить на веб-сторінці. Наприклад, якщо у нас є електронна комерція, нам може бути цікаво дізнатись, скільки відвідувань триває більше 3 хвилин на нашому веб-сайті. Або, навпаки, ми можемо знати, скільки часу знадобилося користувачеві для заповнення форми та оптимізувати її для швидшого заповнення.

Його конфігурація дуже проста, нам залишається лише вказати час перебування користувача на нашій сторінці для досягнення цілі.

Подібно до попереднього, ми можемо додати грошову оцінку.

3. Сторінок/екранів за сеанс

Ця ціль буде виконана, коли людина відвідає вказану кількість сторінок, стільки, скільки ми визначили.

Для цього нам просто потрібно визначити кількість сторінок:

4. Подія

Подія - це дія, яку користувач виконує на нашому веб-сайті / в додатку, наприклад перегляд відео або завантаження PDF-файлу. Для того, щоб виміряти подію, спочатку потрібно вставити код відстеження на нашу веб-сторінку.

Як приклад, якщо ви хочете створити подію для вимірювання відтворення відео, ціль буде мати наступний вигляд:
  • Категорія - це об’єкт, який ми збираємося відстежувати, в даному випадку - відео.
  • Дія - це параметр, який використовується для назви взаємодії, яку збирається виконати користувач, у випадку наведеного прикладу ми підраховуємо перегляди відео.
  • Мітка - це додаткова інформація, яка допоможе нам розпізнати події. Іноді ми маємо кілька подій і присвоєння імені ярлику, це допоможе нам краще його визначити. У цьому випадку "Video-1", корисна назва, якщо у нас є, наприклад, 20 відео. Ми перераховуємо їх і, отже, знаємо, яке з них працює краще.
  • Вартість - це числове значення. Ця ціль буде вимірюватися, коли користувачі переглядають відео більше 10 секунд.

Кілька порад щодо цілей в Google Analytics:

  • Цілі не мають зворотного характеру. Дані відображаються з моменту створення цілі.
  • Ціль не можна видалити.
  • Кожне представлення гугл аналітики дозволяє нам створити до 20 цілей. Якщо ми хочемо створити більше цілей, рекомендуємо створити їх у додатковому представленні даних.

На цьому налаштування цілей Google Analytics завершується, настав час застосувати їх на практиці та проаналізувати дані!
Якщо у вас є запитання, ви можете зв'язатися з нами і ми з радістю відповімо.

Також, якщо вам потрібно більше інформації про налаштування Google Analytics, ви можете замовити зворотній дзвінок?
Сподобалася стаття? Поділіться з друзями
Залиште свій телефон, і ми зв'яжемось з вами!
+38 (096) 361 89 38
ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ!
Налаштуємо або виправимо помилки збиткових кампаніях.
Made on
Tilda