Налаштування цінності конверсій для Google Ads

10.05.2021
контекстолог львів
Олександр Заяць
Якщо ви використовуєте Google Ads для електронної комерції (для інтернет магазинів), вам потрібно налаштувати не тільки транзакцію, як сам факт покупки, але і її суму. Дані про цінність трансакцій дозволять вам розрахувати прибуток від інвестицій ваших рекламних кампаній та оптимізувати їх на основі доходу, наприклад, встановивши стратегію автоматичного встановлення ставок на основі ROAS (окупність рекламних кампаній).

Існує два способи передачі значення цінності конверсій:

  1. Передайте вартість покупки безпосередньо через тег Google Ads.
  2. Передайте значення в Google Analytics та імпортуйте його в Google Ads.

Щоб рахувати суми покупок в Google рекламі, вам потрібно передати це значення. Спосіб налаштування залежить від того, чи ви використовуєте тег Google Ads для вимірювання конверсій, чи передаєте конверсії в Google Ads з Google Analytics.

В обох випадках необхідною вимогою є налаштування рівня даних. Це частина коду, яка збирає інформацію про покупку та переміщує її на сторінку підтвердження замовлення, де тег Google Ads або Google Analytics подбають про збір даних про покупку. Більшість платформ для інтернет магазинів мають модулі або розширення, які дозволяють легко налаштувати рівень даних. Це свого роду технічне завдання, тому вам знадобляться деякі навички програмування або допомога спеціаліста з програмування.

На цій сторінці ви знайдете офіційну інформацію Google для розробника на цю тему. У будь-якому випадку інформація про транзакцію надходить на вашу сторінку підтвердження замовлення таким чином:
Як бачите, рівень даних не тільки збирає вартість покупки, але також продану продукцію, кількість, ідентифікатор та багато інших цінних атрибутів, які можуть бути додані відповідно до наших потреб.

Усі ці значення можна передавати Google аналітиці шляхом інтеграції розширеної електронної торгівлі, але для налаштування цінності покупки, ми використовуватимемо лише значення доходу «value», тобто загальну ціну покупки . Наступні кроки відрізняються залежно від способу налаштування конверсій, чи використовуєте ви тег Google Ads, чи імпортуєте конверсії з Google аналітики.
Потрібне налаштування Google Analytics, але немає часу розбиратися самостійно? Аналітика встановлення на сайті, але не працює належним чином? Замовте послугу налаштування Google Analytics від Legion!

1. Якщо ви використовуєте конверсію Google Ads ...

Після того, як код рівня даних буде інтегрований в ваш інтернет магазин і буде надходити вся необхідна інформація про транзакцію, ви повинні перейти на вкладку налаштуванняконверсій в Google Ads і відредагувати конверсію, щоб вказати, що цінність конверсії може змінюватися.
Потім ми маємо увійти в наш обліковий запис Менеджера тегів Google і повідомити нашому тегу конверсій Google Ads, що змінна рівня даних повинна шукати, щоб отримати цінність покупки.

Переходимо на вкладку «Змінні» і створюємо нову змінну типу «рівень даних», яку ми будемо називати «renenue». Важливо, щоб ім'я змінної було точно таким же, як і на рівні даних, щоб інформація передавалась правильно. Якщо ви подивитесь вище, то побачите, що змінна, яка передає вартість покупки на рівні даних, також називається «renenue».
Все ще працюємо в в Менеджері тегів (Google Tag Manager). Після того, як ви створили змінну, ви повинні повідомити тег Google Ads, що вам потрібно її зібрати . Для цього ми переходимо до “тегів” і редагуємо тег Google Ads. Клацніть на піктограму поруч із полем «Вартість конверсії», виберіть мітку «Дохід», яку ми щойно створили, та збережіть. Після цього ми почнемо отримувати цінність конверсії в нашому обліковому записі Google Реклама.

2. Якщо ви використовуєте імпортовану конверсію аналітики в Google Ads ...

У цьому випадку нам доведеться активувати розширені функції електронної торгівлі в Google Analytics . Для цього ми зайшли на платформу і в опціях адміністратора Виберіть “Налаштування електронної комерції”. Нам доведеться ввімкнути опцію "Увімкнення електронної комерції" та "Увімкнення звітування розширеної електронної комерції".
Активуючи електронну комерцію, Analytics створює нову конверсію під назвою „Транзакції”, яку ми повинні імпортувати в Google Ads . Тепер, перейдіть в інструмент Google Ads.

Відкриваємо свій обліковий запис, переходимо до «Конверсії», натискаємо на синю кнопку "Додати нову конверсію", а потім обираємо спосіб додавання конверсії та імпортуємо цю нову ціль у рекламний кабінет Google Ads.
Нарешті, переходимо до меню «Конверсій» і відредагуємо конфігурацію цієї цілі, яку ми щойно імпортували.

І цим ... оптимізувати!

В обох випадках процес полягає в тому, щоб інформація про покупку потрапляла на сторінку підтвердженого замовлення через код, а потім вказувала дані інструментам, які можуть знайти там цінність конверсії. Після цих налаштувань, ми вже реєструємо цінність конверсій, тому для нас вони перестануть бути однаковими, і ви будете мати змогу збільшувати ефективність рекламних кампаній не по кількості конверсій, а по доходу, який приносять кампанії.

Це дозволить зосередитись на тих конверсіях, які приносять більшу цінність для вашого бізнесу .
Якщо у вас є запитання, ви можете зв'язатися з нами і ми з радістю вам відповімо.

Найкращий спосіб монетизувати свої рекламні інвестиції - найняти команду спеціалістів, які надають професійні послуги із налаштування реклами Google Ads.
Сподобалася стаття? Поділіться з друзями
Залиште свій телефон, і ми зв'яжемось з вами!
+38 (096) 361 89 38
ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ!
Налаштуємо або виправимо помилки збиткових кампаніях.
Made on
Tilda