Як оптимізувати Google Ads за допомогою пошукових термінів

12.04.2021
контекстолог львів
Олександр Заяць

Після налаштування реклами в Google Ads, з її рекламними кампаніями, групами оголошень та відповідними ключовими словами, чекайте лише показу оголошень, щоб отримати звіт про пошукові запити, по яких користувачі переходили на ваш сайт і, звісно, звіт по ефективності рекламних кампаній.


Під час аналізу пошукових рекламних кампаній потрібно враховувати багато факторів, що впливають на їх ефективність, і одним із них є звіт про пошукові терміни.

Зміст

1. Що таке звіт про пошукові терміни?

2. Як знайти звіт про пошукові терміни?
3. Як оптимізувати Google Ads за допомогою пошукових термінів?
4. Мінус слова для оптимізації контекстної реклами
5. Як часто слід аналізувати звіт про пошукові терміни?

Що таке звіт про пошукові терміни?

Звіт про пошукові терміни - це сукупність усіх пошукових запитів, здійснених користувачами, які перейшли з рекламного оголошення Google Реклами на ваш сайт, простіше кажучи - це запити, по яких були кліки на ваші рекламні оголошення.

Цей звіт також дозволяє побачити кількість показів і кліків, які ви отримали, вартість, яку ви витратили на кожен клік по окремому запиту, конверсії по окремих запитах та багато іншого. Ви можете побачити це як загалом (на рівні кампанії), так і на більш конкретному рівні (на рівні групи оголошень). Зосереджуйтеся на рівні групи оголошень, щоб краще розуміти принцип роботи групи, так ви легше зможете виявляти можливі невідповідності та уникати нецільового трафіку для кожної групи ключових слів.

Ви можете правильно підібрати ключові слова, тому що знаєте поведінку своєї цільової аудиторії, та чи дійсно пошукові терміни підходять для вашої реклами. Дуже важливо не плутати ключові слова з пошуковими термінами. З одного боку, ключові слова - це ті, які рекламодавець (ми) навмисно обираємо для кожного оголошення, а пошукові терміни - це слова (фрази), які користувач використав для пошуку перед тим як натиснув на оголошення.

Як знайти звіт про пошукові терміни?

  1. Виберіть потрібну кампанію.
  2. У групах оголошень виберіть ту, яку потрібно проаналізувати спочатку.
  3. В лівій частині екрану меню Google Ads введіть розділ, який називається "ключові слова".
  4. У категорії ключових слів у нижньому меню натисніть «Пошукові терміни».
  5. Угорі праворуч виберіть період часу, який потрібно проаналізувати.
  6. Нарешті, у розділі Стовпці виберіть усі елементи, які ви хочете переглянути, і, якщо хочете, ви можете зробити фільтри для більш точного аналізу (наприклад, щоб у звіті відображалися лише пошукові терміни без конверсій та з вартістю понад 200 гривень за останні 30 днів).

Як оптимізувати Google Ads за допомогою пошукових термінів?

Щоб оптимізувати контекстну рекламу Google Ads, ви повинні постійно переглядати пошукові запити та додавати ті, які підходять для вашого бізнесу або виключати ті, які приводять нецільовий трафік. Ці дії необхідно робити для покращення якості ваших оголошень та досягнення кращої ефективності.

Якщо ви бачите у звіті, що якийсь конкретний пошуковий термін забезпечує велику кількість конверсій по прийнятній ціні, ви можете додати цей термін як ключове слово для більшої ймовірності того, що оголошення буде показуватися по цьому запиту, коли хтось буде вводити його у пошук Google.

І навпаки, якщо ми бачимо, що існують пошукові терміни, які занадто багато витрачають і не забезпечують конверсій, або ціна за конверсію надто велика, ми можемо виключити ці пошукові запити, щоб наступного разу, коли користувач використовує цей пошуковий термін, не показувати оголошення. Також може трапитися так, що пошуковий термін не має нічого спільного з рекламованим товаром або послугою, тому його також слід виключити для оптимізації витрат. Для решти термінів, які відповідають оголошенню, вам необхідно постійно перевіряти їх, чи прибуткові вони з часом чи ні.
Потрібне налаштування інтернет реклами, але немає часу розбиратися самостійно? Реклама працює, але не приносить дохід? Замовте послугу налаштування від Legion!

Мінус слова для оптимізації контекстної реклами

За умовчанням, якщо ви додали пошуковий термін як мінус-слово, цей термін буде виключено з точною відповідністю. Тобто, реклама не відображатиметься, якщо пошуковий термін точно такий самий, без додаткових слів або змін у порядку.

Тому, якщо ви помітите, що термін, що не відповідає оголошенню, повторюється, ви можете додати його як мінус-слово у фразовій відповідності, щоб кожен раз, коли фраза, яка буде зустрічатися у пошуковому запиті, зупиняла показ оголошення, незалежно від того, чи є додаткові слова в пошуковій фразі.

Якщо ви помітите, що слова, які вам не підходять, повторюються, ви можете виключити показ лише за чим словом, але цього разу із широкій відповідності (наприклад, «фото» та «тренд» у пошуковому запиті «тренд чоловічі кросівки фото», якщо ви продаєте кросівки). Тобто, щоразу, коли пошуковий термін буде включати мінус слово, оголошення ніколи не буде активовано, незалежно від його порядку у запиті.

Як часто слід аналізувати звіт про пошукові терміни

Коротше кажучи, частота буде залежати як від тривалості рекламних кампаній, так і від обсягів пошуку вашого товару чи послуги. Однак, незалежно від цього, бажано робити принаймні один щотижневий огляд, щоб виявити можливі невідповідності, які можуть вплинути на вартість, якість та ефективність контекстної реклами.

Якщо у вас є запитання, ви можете зв'язатися з нами і ми з радістю відповімо.

Також, якщо вам потрібно більше інформації про налаштування контекстної реклами агентством Legion, ви можете перейти на нашу сторінку послуги налаштування контекстної реклами Google Ads та замовити зворотній дзвінок?
Сподобалася стаття? Поділіться з друзями
Залиште свій телефон, і ми зв'яжемось з вами!
+38 (096) 361 89 38
ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ!
Налаштуємо або виправимо помилки збиткових кампаніях.
Made on
Tilda