Пошуковий маркетинг: як робити рекламу на основі ключових слів?

19.03.2021
контекстолог львів
Анатолій Васильцов
Якщо ви намагаєтеся з'явитися в результатах пошуку в пошукових системах, таких як Google, вам необхідно почати налаштування пошукового маркетингу по ключових словах. Маркетинг за ключовими словами - це ціла стратегія, яка допомагає вашому сайту з'являтися в результатах пошуку, будь то звичайна органічна видача або платна реклама Google Ads.
На цій сторінці ми дамо вам шість порад по пошуковому маркетингу:

  • Складіть список ідей по темі
  • Використовуйте інструменти дослідження ключових слів, щоб знайти правильні терміни
  • Аналізуйте намір ключових слів
  • Зосередьтеся на довгих ключових словах
  • Створіть групи ключових слів
  • Аналізуйте ключові слова ваших конкурентів

Продовжуйте читати, щоб дізнатися більше про те, як робити рекламу за ключовими словами!

Що таке пошуковий маркетинг?

Маркетинг за ключовими словами, також звана пошукова реклама, - це маркетинг вашого бізнесу через пошукові системи. Ця стратегія включає визначення ключових слів, найбільш релевантних вашій компанії, і оптимізацію їх відображення в цих пошукових запитах. Маркетинг за ключовими словами може виконуватися для пошукової оптимізації (SEO) або реклами з оплатою за клік (PPC).

Як робити рекламу за ключовими словами

1. Складіть список ідей по темі

Щоб допомогти вам створити список термінів для пошукового маркетингу за ключовими словами, почніть зі створення списку тем, пов'язаних з вашою галуззю і цільовою аудиторією. Складання списку тем може направити вас в правильному напрямку для пошуку відповідних ключових слів для вашого сайту.


Припустимо, у вас є пекарня. Деякі загальні теми, що представляють інтерес, пов'язані з вашим бізнесом, включають:


  • Десерти
  • Випічка
  • Хліб
  • Рецепти
  • Техніка випічки
  • Випічка без глютену

Цей список ідей дає вам відмінну відправну точку, щоб почати скорочувати теми до більш конкретних, що допоможе вам знайти релевантні ключові слова для вашого пошукового маркетингу.

Якщо ми подивимося на тему «методи випічки», ви можете подумати про декілька методах випічки, таких як:

  • Замішування тіста
  • Вершкове масло і цукор
  • Просіювання борошна

З цього моменту ви можете взяти кожну техніку випічки і подумати про пов'язаних з нею термінів ключових слів. Наприклад, якщо ви візьмете тему «замішування тіста», ви можете подумати про таке ключовому терміні, як «як замісити тісто», і використовувати його, щоб знайти більше пов'язаних термінів.

Як бачите, створивши список тем і звузивши їх, ви зможете знайти підходящі терміни для свого бізнесу.

2. Використовуйте інструменти дослідження ключових слів, щоб знайти потрібні терміни

Щоб допомогти вам знайти релевантні ключові слова, вам необхідно провести дослідження ключових слів. Інструменти дослідження ключових слів допоможуть вам швидше знайти потрібні фрази для вашої сторінки або рекламної кампанії. Ви можете використовувати безкоштовний інструмент, наприклад KeywordsFX або планувальник пошукових слів в Google Ads для створення списку відповідних термінів.

Повертаючись до основної теми терміну «як замісити тісто».

Якщо ви вставите цей термін в інструмент дослідження ключових слів, ви отримаєте десятки варіантів ключових слів:
На основі результатів ви можете скласти список релевантних ключових слів для обраної вами теми.

Не кажучи вже про те, що використання інструменту дослідження ключових слів може допомогти вам надихнутися ідеями з інших тем контенту. Якщо ви подивитеся на додаткові пропозиції за ключовими словами «як замісити тісто», ви побачите безліч ключових слів, що відносяться до певних типів тіста.

Ці пропозиції за ключовими словами можуть надихнути вас на створення ще одного повідомлення в блозі, в якому основна увага буде приділена часу і методам замісу різних типів тіста. Це відмінний спосіб знайти додаткові ключові слова для ранжирування в результатах пошуку.

3. Аналізуйте намір ключових слів

Коли ви обираєте ключові слова для пошукової реклами, переконайтеся, що ви потрапляєте в ціль ключового слова. Ви повинні бути впевнені, що обираєте ключові слова, релевантні вашому бізнесу і галузі, а також відповідаєте намірам користувача, що стоять за цими ключовими словами.


Найкращий спосіб досягти цієї мети - виконати пошук за ключовими словами в Google. Якщо ви виконаєте пошук «як замісити тісто», ви побачите, що більшість результатів зосереджені на наданні кроків для замісу тіста.


З іншого боку, якщо ви виконаєте пошук за запитом «безглютеновая випічка», він згенерує місцеві списки прилеглих пекарень, списки кращих безглютенових пекарень в цьому районі і бізнес-сторінки для безглютенових пекарень.

4. Зосередьтеся на довгих ключових словах

При пошуку ключових слів для реклами зосередьтеся на довгих ключових словах. Ключові слова з довгим хвостом (long tail keywords) - це терміни, які містять більше 3 слів у ключовій фразі, наприклад «як замісити тісто для хліба».


Ключові слова з довгим хвостом мають фундаментальне значення як для пошукового маркетингу, так і для реклами за ключовими словами.


Коли ви використовуєте довгі ключові слова в пошуковому маркетингу, ви допомагаєте залучити на свій сайт більш якісний трафік. Люди, які виконують пошук за ключовими словами з довгим хвостом, мають більш конкретне намір пошуку, тому ви знаєте, що вони зацікавлені у вашому бізнесі.


Що стосується реклами за ключовими словами, довгі ключові слова допомагають привернути більше потенційних клієнтів, знижуючи при цьому ваші витрати. Ключові слова з довгим хвостом конкретніші, що означає, що по цих запитах буде шукати менше, але більш кваліфікованих потенційних клієнтів. Ці ключові слова скорочують витрати на рекламу і дозволяють більш ефективно використовувати свій бюджет.

Потрібне налаштування інтернет реклами, але немає часу розбиратися самостійно? Реклама працює, але не приносить дохід? Замовте послугу налаштування реклами від Legion!

5. Створіть групи ключових слів

Як тільки ви знайдете ключові слова для реклами, ви захочете створити групи ключових слів або групи оголошень. Групи ключових слів дозволяють вам залишатися організованим і показувати потрібну рекламу потрібним людям.


Крім того, угрупування ключових слів дозволяє створювати більш релевантний рекламний контент, який можна застосовувати до всіх ключових слів.


Наприклад, якщо ви показуєте рекламу «місцевої безглютенової випічки» в Києві, у вас може бути група ключових слів, яка містить такі ключові слова:


  • Безглютеновая випічка Київ
  • Булочна без глютену в Києві
  • Київська безглютеновая випічка



Групуючи ключові слова разом, ви гарантуєте, що вам буде простіше показувати своє оголошення в декількох релевантних результатах пошуку. Це допоможе вам надати релевантний рекламний контент для ваших ключових слів.

6. Проаналізуйте ключові слова ваших конкурентів

Якщо ви хочете добитися успіху в пошуковому маркетингу за ключовими словами, вам потрібно подивитися, що роблять ваші конкуренти. Ви не знайдете всі релевантні ключові слова для вашого бізнесу - саме в цій частині можуть допомогти ваші конкуренти.

Ви можете використовувати інструмент дослідження ключових слів конкурентів, наприклад Serpstat, щоб визначити релевантні терміни для вашого бізнесу. Цей інструмент дозволяє вам бачити ключові слова, які вам не вистачає, які можуть бути корисні для залучення більшого числа потенційних клієнтів для вашого бізнесу.

Хоча, якщо ви не хочете копіювати стратегію своїх конкурентів, такі інструменти, як Serpstat, можуть надати вам можливість визначити ключові терміни, яких вам не вистачає, і які потенційно можуть допомогти вам у розвитку вашого бізнесу.

Буде корисно

Більше практичних порад для вашого бізнесу ви знайдете за посиланням на наш блог про інтернет маркетинг!

Найкращий спосіб монетизувати свої рекламні інвестиції - це найняти команду професіоналів, які якісно надають послуги пошукового маркетингу. Зв'яжіться з нами!
Поділитися з друзями
Залиште свій телефон, і ми зв'яжемось з вами!
+38 (096) 361 89 38
ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ!
Налаштуємо або виправимо помилки збиткових кампаніях.
Made on
Tilda