Мікро блог про маркетинг та рекламу в інтернеті

Маркетинговий план

маркетинговий план

Маркетинговий план або тактика, яка окреслює теорію і практику підготовки, для реалізації маркетингової стратегії та досягнення поставлених цілей підприємства.


Основні елементи успішного маркетингового плану:


  • Огляд маркетингових та рекламних цілей вашого бізнесу
  • Опис поточної маркетингової позиції вашого бізнесу
  • Графік, коли завдання в рамках вашої стратегії будуть виконані
  • Основні показники ефективності, які ви будете відстежувати
  • Опис цільового ринку вашого бізнесу та потреб клієнтів

Звичайно ж існує зворотний зв'язок та взаємна залежність між стратегією і тактикою. Під впливом розвитку конкурентного бізнесу, тактика сама примушує вносити зміни в стратегію.

Made on
Tilda