Мікро блог про маркетинг та рекламу в інтернеті

Як збільшити продажі в інтернеті? 4 простих способи

Ви втомилися від низького коефіцієнта конверсії? Якщо так, то пора починати збирати ідеї по збільшенню продажів в Інтернеті. На щастя, у нас є безліч стратегій, які допоможуть вам підвищити коефіцієнт конверсії!


Щоб отримати більше порад і рекомендацій про те, як просувати свій бізнес, щоб збільшити кількість конверсій і продажів, підпишіться наш блог


1. Додайте розширення в оголошення Google Реклами (PPC)


Додайте розширення в оголошення, щоб збільшити кількість кліків. Щоб збільшити продажі в Інтернеті, почніть з додавання розширень до своїх оголошеннях в рекламі. Якщо ви в даний час розміщуєте рекламу PPC, будьте впевнені, що розширення додадуть вашому оголошенню більшу видимість і будуть більш виділятися серед конкурентних пропозицій. Поміщають рекламу вгорі результатів пошуку, над органічними списками, і таким чином, ви зможете залучати високоякісний трафік на ваш сайт. Розширення оголошень виводять вашу рекламу PPC на новий рівень. Ці розширення надають користувачам додаткову інформацію про ваш бізнес, яка може спонукати їх клікнути і зробити конверсію. Існує безліч розширень оголошень, які можна використовувати для збільшення продажів в Інтернеті, але 3 з них потрібно використовувати обов’язково:


Додаткові посилання:


Додаткові посилання можна додавати безкоштовно: витрати нараховуються тільки за кліки. Клік по додатковій посиланням коштує стільки ж, скільки і клік по заголовку оголошення, в якому вона показується. Іншими словами, оплата не залежить від того, на яку частину оголошення натисне користувач. Додаткові посилання збільшують кількість компонентів оголошення, на які можуть натискати користувачі. Ці посилання можуть направляти людей на певні релевантні сторінки вашого веб-сайту, що може допомогти прискорити процес покупки.


Уточнення:


Уточнення дозволяють додати невеликі описові фрази тексту, які надають деталі про ваш бізнес. Деякі приклади включають "безкоштовну доставку", "сезонну знижку" і "повернення або обмін".


Структуровані описи:


Структуровані описи дозволяють класифікувати частини вашого бізнесу, щоб допомогти вам залучити людей, які шукають від вас певний тип продукту. Якщо ви продаєте одяг, це може виглядати приблизно так: "Послуги: налаштування реклами Google Ads, Google Analytics, Facebook Pixel, таргетована реклама Facebook Ads".


Розширення оголошень — це лише один із способів збільшити продажі в Інтернеті, спонукаючи більше людей натискати на ваші оголошення PPC і перевіряти ваші продукти.


2. Створіть відчуття терміновості, щоб залучити більше потенційних клієнтів.


Якщо ви хочете дізнатися, як збільшити продажі в Інтернеті, почніть зі створення відчуття терміновості на своєму сайті. Створення відчуття терміновості може змусити користувачів зробити конверсію, тому що ви пропонуєте те, що вони не хочуть втратити.


Ваша пропозиція терміновості може варіюватися від знижок на замовлення до рекламних пропозицій на безкоштовну доставку. Ви можете вибрати код для цих термінових пропозицій або просто застосувати знижку автоматично, коли користувачі виконають вимогу.


Термінові пропозиції завжди повинні мати термін, який люди побачать одразу або при переході на конкретний товар. Тривалість крайнього терміну залежить від вас — це може бути пропозиція на один день або пропозицію на тиждень. Ви обираєте період, який менше, приблизно, на 60−70% вашого циклу прийняття рішення.


Якщо хтось розглядає можливість покупки ваших продуктів і бачить пропозицію про додаткову 20% знижку на всю свою покупку, це може бути останній поштовх, який їм потрібно для здійснення покупки.



3. Зосередьтеся на отриманні відгуків, щоб вселити довіру вашого бренду.


Поряд з приголомшливими візуальними ефектами ви захочете зміцнити довіру аудиторії до вашого бізнесу, заробляючи відгуки і демонструючи відгуки. Коли люди роблять покупки в Інтернеті, вони покладаються на відгуки, які допоможуть їм прийняти остаточне рішення про покупку і довіритися Вашої компанії.


Відгуки корисні в процесі покупки, тому 80% людей кажуть, що для них дуже важливо щоб компанія мала живі відгуки.


Ви повинні зосередитися на отриманні відгуків, щоб зміцнити довіру аудиторії до вашого бізнесу. Коли 92% користувачів довіряють рекомендаціям бренду, ви не можете дозволити собі нехтувати цією стратегією, якщо хочете збільшити продажі в Інтернеті.


Отже, як можна заробити більше відгуків?


Найкраще, що ви можете зробити, — це стежити за купівлею.


Вам потрібно дати своїм покупцям час отримати товари і використовувати їх, але через кілька днів після того, як товар прибуде, ви можете відправити додаткове електронного листа, питаючи, чи подобається їм товар, і закликаючи їх залишити відгук.


4. Використовуйте чат-ботів, щоб відповідати на загальні питання


Якщо ви хочете дізнатися, як збільшити продажі в Інтернеті, почніть з використання чат-ботів. Незалежно від того, вирішите ви використовувати чат-ботів в Facebook Messenger або на своєму веб-сайті, вони можуть принести велику користь вашому бізнесу.



У вашої аудиторії часто виникають питання щодо вашого продукту, але ви не завжди готові відповісти на ці питання. Іноді, коли ваша аудиторія не може отримати відповіді, вони вирішують не купувати.




Щоб вирішити цю проблему і збільшити продажі в Інтернеті, використовуйте чат-ботів. Чат-боти — це комп’ютерні програми, що використовують штучний інтелект для взаємодії з аудиторією і ведення бесіди. Це допоможе вам автоматизувати процес обслуговування клієнтів, щоб ви могли швидко давати відповіді.


Чат-боти можуть відповідати на загальні питання, які можуть виникнути у вашій аудиторії. Тому Ви можете дати їм відповіді, які допоможуть їх конвертувати. Від питань про доставку до кодів знижок — Ви самі можете раз задати шаблонні відповіді, але повірте це принесе вам додаткові кілька відсотків конверсії. І в результаті ваша аудиторія буде відчувати себе більш підготовленою до покупки.


Нові поради щодо збільшення продажів в інтернеті скоро будуть у нашому блозі. Підпишіться, щоб не пропустити, великих Вам продажів.

Made on
Tilda