Мікро блог про маркетинг та рекламу в інтернеті

Що таке ROAS та ROI? Різниця ROAS та ROI

Якщо б вам запропонували купити купюри 10 гривень по 1 гривні, скільки ви б купили?


Ми називаємо це “Гроші по знижці”, наприклад, за кожні 2 гривні, витрачені на рекламу, ви отримуєте 20 грн доходу у вигляді продаж. Звучить нереально, та давайте ми спробуємо вам пояснити, що таке ROAS та ROI.

ROAS - Рентабельність інвестицій у рекламу. Чи отримали ми більше, ніж витратили на рекламу? Наскільки %?

Наприклад, ви отримали 100 гривень за 10 гривень , нагадуємо курс 1 до 10

, розрахунок буде мати наступний вигляд:

ROAS= 100/10*100%=1000% - Тобто, ваші витрати на рекламу повернулись вам у 1000%


10 грн - витрати на рекламу.

ROI - Повернення інвестицій. Після врахування витрат на продукцію/послуги і рекламу, ми отримали прибуток?

Скористаємось попереднім прикладом “100 за 10”, але додатково ви втратили 7 гривень (Собівартість товарів/послуг).

ROI= (100/(10+7))*100% = 588%


Різниця між ROAS (рентабельність інвестицій у рекламу) і ROI (повернення інвестицій) полягає в тому, чи враховується при розрахунку витрати компанії на ведення бізнесу (те, що називають собівартістю товарів) чи ні. Всі витрати включаються при розрахунку ROI.

Який ROAS/ROI у вашого бізнесу? Можливо, ви все ще рахуєте CTR та кліки по кнопках на сайті?


Телефонуйте нам зараз та отримайте безкоштовний аудит ваших рекламних інструментів за 1 день 0972161925

Made on
Tilda