Як налаштувати рекламу в Facebook? Наскільки ефективна реклама в соц. мережах?

04.04.2021
контекстолог львів
Анатолій Васильцов

У підприємця є сторінка свого бізнесу в Facebook, і справи у йдуть непогано. Бізнес набирає підписників і будує з ними відносини, але власник бізнесу почав шукати відповіді на запитання, чи зможе він заробляти більше. Власник хоче збільшити дохід свого бізнесу, але не знає, як це зробити.


Знайомі пропонують йому спробувати налаштування таргетованої реклами в соціальних мережах Facebook або Instagram, але бізнес налаштований скептично і задає масу питань.


У цій статті ми відповімо на всі ваші запитання, наприклад:


  • Реклама в Facebook працює?
  • Наскільки ефективна реклама в Facebook?
  • Що робить рекламу в Facebook такою ефективною?
  • Як працює реклама в Facebook?
  • Чи варто витрачати гроші на рекламу в Facebook?

Реклама в Facebook працює?

Під час налаштування реклами в Facebook можуть виникати два найбільш поширених питання: чи працюють оголошення в Facebook і наскільки успішні оголошення в Facebook?


Отже, реклама в Facebook працює чи ні?


Так, так і ще раз так. Якщо все зроблено правильно, ви можете запустити рекламу в Facebook, яка допоможе вам залучити більше потенційних клієнтів і збільшити продажі для вашого бізнесу. Ці оголошення неймовірно ефективні, і допоможуть вам звернутися до потрібних людей в потрібний час.

Наскільки ефективна реклама в Facebook?

4 приклади успішних рекламних кампаній в Facebook

Якщо вам цікаво дізнатися про ефективність реклами в Facebook, зверніть увагу на ці компанії, які досягли успіху завдяки своїм рекламним кампаніям в Facebook.

Лай

Лай - це компанія, що надає послуги для власників собак, вони роблять собак счастлівіми. Унікальні ласощі, ігри, прогулянки все для того щоб життя собак було щасливішим. Вони почали використовувати Facebook для збільшення кількості підписників. Вони використовували відеорекламу та фото оголошення, щоб просувати бренд через Facebook.


В результаті вони побачили наступне:


46% зростання органічного трафіку;

27% зростання відвідуваності сайту, через брендові пошукові запити;

7% зростання трафіку по електронній пошті.

Curology

Curology - це бренд персоналізованої косметики, метою якого є залучення більшого числа людей до покупки їхньої продукції. Вони вирішили співпрацювати з впливовими особами, щоб просувати свої продукти в рекламі, щоб збільшити продажі. В результаті своїх рекламних зусиль у Facebook компанія Curology побачила:


Зниження вартості залучення клієнта на 35%;

Підвищення конверсії на 20%;

В 2 рази вища взаємодія з брендом.

Лало

Якщо ви хочете знати, чи працює реклама в Facebook, подивіться на Лало.


Лало- продавець товарів для малюків, використовували рекламні кампанії в Facebook і Instagram, з ціллю переходів в Messenger (Початок переписки), щоб збільшити продажі свого бізнесу. В результаті Лало отримали:


На 41% нижче ціна за конверсію;

3-кратне збільшення рентабельності інвестицій в рекламу (ROAS);

У 3 рази вище коефіцієнт конверсії.

Sisters Sage

Sisters Sage - це оздоровчий бренд, який пропонує саморобні товари для здоров'я і догляду за собою. Вони вирішили, що хочуть залучити більше клієнтів і збільшити продажі за допомогою рекламних кампаній в Facebook і Instagram.


В результаті:


У 2 рази більше грошей, витрачених на рекламу;

У 4 рази більше покупок;

Збільшення виручки від продажів в 2 рази.

Що робить рекламу в Facebook ефективною?

Як видно з наведених вище тематичних досліджень, реклама в Facebook неймовірно ефективна для допомоги підприємствам:


  • Збільшувати обсяг продажів
  • Зменшити витрати
  • Отримувати більше від їх рекламної стратегії

Отже, тепер, коли ми відповіли на питання «Наскільки успішна реклама в Facebook?» вам, напевно, цікаво, чому вони такі успішні. Чому реклама в Facebook дає такі відмінні результати?


Ось три факти, чому реклама в Facebook так ефективна:

1. Великий вибір аудиторії

Одна з причин ефективності реклами в Facebook - великий пул аудиторії. Facebook має більше 25 мільйонів користувачів в місяць на території України, які переглядають контент на його платформі.


Чим більше аудиторія, тим вище ймовірність того, що люди з цієї аудиторії зацікавляться вашими продуктами або послугами. Ви можете охопити набагато ширшу і глобальну аудиторію, а це значить, що ваші продукти побачать більш якісні Ліди.

2. Розширений таргетинг

Ефективність реклами в Facebook багато в чому залежить від розширеного таргетингу. У Facebook є деякі з найбільш точних параметрів націлювання, які ви можете використовувати для залучення потенційних клієнтів для свого бізнесу. Це одна з головних причин того, що реклама в Facebook така успішна і приносить результати.


Завдяки розширеному таргетингу ви показуєте свою рекламу найбільш підходящим потенційним клієнтам.


Ви можете визначити такі чинники, як рід занять, купівельні звички або дохід, щоб орієнтуватися тільки на тих, хто відповідає вашій ідеальної аудиторії. Це означає, що ваші оголошення бачать більше людей, зацікавлених у ваших продуктах або послугах, ніж ті, хто не зацікавлений.

3. Відстеження ефективності

Ви можете відстежувати ефективність рекламних кампаній. Використовуючи традиційні методи реклами, ви не знаєте точно, чи приносить ваша реклама результати. Ви можете тільки догадуватися, ефективна вони чи ні.


З Facebook ви можете відстежувати ефективність своєї реклами прямо на платформі. Ви можете бачити, що працює в ваших оголошеннях, а що ні. В результаті ви можете постійно створювати більш ефективні оголошення, які збільшують кількість потенційних клієнтів і збільшують продажі для вашого бізнесу.


Ваша здатність змінювати і покращувати свою рекламу в Facebook - одна з багатьох причин, за якими Facebook так ефективний для розвитку бізнесу в Інтернеті.

Як працює реклама в Facebook?

У вас є відповіді на питання «Наскільки ефективна реклама в Facebook?» і «Що робить рекламу в Facebook ефективною?» Тепер ви готові запустити рекламу в Facebook, щоб побачити, чи принесе вона результати для вашого бізнесу.


Отже, як працює реклама в Facebook?


Ось п'ять основних кроків, які описують, як працює реклама в Facebook:

1. Встановіть ціль рекламної кампанії

Щоб запустити рекламу в Facebook, почніть з вибору цілі. Якщо ви хочете точно виміряти результати своєї кампанії, ви повинні вибрати відповідну ціль, щоб ви могли бачити, чи досягає ваша кампанія своєї мети.


Наприклад, якщо ви хочете залучити більше заявок, ви повинні вибрати генерацію лідів.


Facebook розбиває свої рекламні цілі на три категорії:


  • Поінформованість
  • Розгляд
  • Перетворення

Є 11 цілей для рекламних кампаній, які ви можете вибрати зі списку:

2. Оберіть цільову аудиторію

Крім вибору цілі, також потрібно визначити цільову аудиторію. Як вже згадувалося, Facebook пропонує розширений таргетинг, який спрощує залучення більш якісних клієнтів за допомогою вашої реклами.


Щоб почати націлюватися на потрібних людей, вам потрібно визначити свою цільову аудиторію. Подивіться на своїх типових клієнтів і визначте загальні характеристики.


Ви можете зазначити таку інформацію, як:


  • Вік
  • Стать
  • Рід занять
  • Соціально-економічний статус
  • Купівельні звички
  • Хобі, інтереси
  • Сімейний стан
  • Сімейний статус

Коли у вас є ця інформація, ви можете формувати особистості покупця. Персонажі покупців - це вигадані зображення реальних покупців. Ці образи допоможуть вам зосередитися на націлюванні реклами, щоб переконатися, що ви орієнтуєтеся на потрібних людей з правильним сполученням.

Потрібне налаштування інтернет реклами, але немає часу розбиратися самостійно? Реклама працює, але не приносить дохід? Замовте послугу налаштування реклами від Legion!

3. Визначне рекламний бюджет

Щоб запустити рекламу в Facebook, вам потрібно встановити свій бюджет.


Facebook пропонує два типи бюджетів:


  • Денний бюджет: це сума, яку ви готові витрачати щодня на свої кампанії.
  • Повний бюджет. Цей тип бюджету - це сума, яку ви готові витратити на протязі всієї рекламної кампанії.

Як правило, рекомендується встановлювати обидва бюджети, щоб отримати максимальну віддачу від своїх грошей. Установка денного бюджету не дозволяє вам відразу витратити весь свій бюджет і упустить можливість впізнавання бренду для вашого бізнесу.

4. Визначте зміст вашої реклами

Якщо ви хочете мати ефективну рекламу в Facebook, вам необхідно створити відповідний рекламний контент. Контент вашої реклами - це те, що бачить ваша аудиторія, коли знаходить ваше оголошення в своїй стрічці.


Коли ви налаштовуєте своє оголошення, ви визначаєте, який формат оголошення ви хочете використовувати.


Існує безліч форматів реклами Facebook, в тому числі:


  • Фото
  • Відео
  • Карусель
  • Слайд шоу
  • Колекційні оголошення
  • Миттєвий досвід

Визначивши формат, ви можете додавати візуальні елементи. Вам так само потрібно буде додати кнопку заклику до дії (CTA) для свого оголошення.

5. Запустіть рекламу

Після того, як ви налаштували свої рекламні оголошення, ви можете запустити свою рекламу і почати відстежувати її, щоб побачити, чи приносить вона результати!

Чи варто витрачати гроші на рекламу в Facebook?

Прочитавши всю цю інформацію, ви можете запитати: чи варто інвестувати в рекламу Facebook?


Відповідь? Так.


Реклама в Facebook - відмінний спосіб привернути більше потенційних клієнтів для вашого бізнесу. Ви можете розмістити свою рекламу перед людьми, які шукають ваші продукти або послуги, і змусити їх зробити конверсію.


Не кажучи вже про те, що ці оголошення також є відмінним способом максимально ефективно використовувати ваш бюджет. Середня ціна за клік (CPC) становить 0,1 долара за клік, що дає вам прекрасну можливість отримати більше потенційних клієнтів і конверсій за нижчою ціною.


Крім того, можливість встановлювати денний і повний бюджет дозволяє більш ефективно управляти своїм бюджетом.


Отже, в цілому реклама в Facebook - відмінна інвестиція, якщо ви хочете залучити більше потенційних клієнтів і отримати більше зі свого бюджету.

Буде корисно

Більше практичних порад для вашого бізнесу ви знайдете за посиланням на наш блог про інтернет маркетинг!

Найкращий спосіб монетизувати свої рекламні інвестиції - це найняти команду професіоналів, які якісно надають послуги налаштування реклами Facebook Ads. Зв'яжіться з нами, будемо раді Вам допомогти!
Поділитися з друзями
Залиште свій телефон, і ми зв'яжемось з вами!
+38 (096) 361 89 38
ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ!
Налаштуємо або виправимо помилки збиткових кампаніях.
Made on
Tilda